• OMX Baltic0,11%292,25
  • OMX Riga0,02%911,59
  • OMX Tallinn0,18%1 896,56
  • OMX Vilnius0,05%1 263,87
  • S&P 5000,23%6 890,89
  • DOW 300,34%47 706,37
  • Nasdaq 0,8%23 827,49
  • FTSE 1000,44%9 696,74
  • Nikkei 2252,17%51 307,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • OMX Baltic0,11%292,25
  • OMX Riga0,02%911,59
  • OMX Tallinn0,18%1 896,56
  • OMX Vilnius0,05%1 263,87
  • S&P 5000,23%6 890,89
  • DOW 300,34%47 706,37
  • Nasdaq 0,8%23 827,49
  • FTSE 1000,44%9 696,74
  • Nikkei 2252,17%51 307,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,16
  • 01.02.00, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlaste soosituimaks kaubamärgiks osutus Kalev

Eesti tarbija soosituimaks kaubamärgiks osutus Kalev Rakvere lihakombinaadi ja Hansapanga ees.
Emori korraldatud uuringu kohaselt järgnevad kolmele Eesti brandile Nokia, Colgate, Blend-a-Med, Fairy ning Orbit.
Mullu oli soosituimaks brandiks Rakvere.
Brandide järjestamiseks kasutab Emor nende spontaanset tuntust, kasutajaskonna laiust, eelistajate osakaalu, potentsiaalse sihtgrupi osakaalu ja margitoote tähtsust tootegrupis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Täpsemalt saab antud uuringust lugeda homsest Äripäeva juhtimise erilehest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele