• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 18.04.00, 08:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudteefirma maksis 150 000 krooni olematu töö eest

Elektriraudtee juhatuse esimees Andres Kesküla maksis ehitusfirmale Remet 157 000 krooni tööde eest, mida tegelikult pole tehtud, kirjutab Eesti Päevaleht.
Eesti Raudtee tütarfirma Elektriraudtee AS kandis Eesti Päevalehe käsutuses oleva dokumendi kohaselt Remetile raha üle veebruaris, kuid seni pole ehitusfirma Pääsküla depoo teede remonti alustanud.
'Ausalt öeldes ei tahaks ma seda kommenteerida, lepingu Remetiga sõlmis juhataja ning ka töö võttis tema vastu,' lausus Elektriraudtee tootmisdirektor Lauri Reinhold. 'Fakt on see, et midagi tehtud ei ole. Võib-olla on selles süüdi ilmastik.'
Jaanuari alguses tööle asunud Elektriraudtee juhatuse esimees Andres Kesküla kinnitas, et ta ei saa nõustuda, nagu poleks midagi tehtud. 'Pean raamatupidamisest uurima, mida ja kui palju on tehtud,' sõnas ta. 'Igal juhul võin kinnitada, et ehitusfirmale ei ole mustalt makstud.'

Artikkel jätkub pärast reklaami

Poolteist nädalat tagasi sõitis Pääsküla depoo ligidal rööbastelt maha rongi juhtvaguni esimene ratas, kuid Reinholdi sõnul polnud õnnelikult lõppenud õnnetus tingitud sellest, et raudtee remont on siiani tegemata. 'Neid asju ei julgeks ma seostada,' sõnas ta.
Remetit raudteetööks palgates eksis Elektriraudtee raudteeseaduse vastu, sest ehitusfirma pole saanud raudteeameti ja majandusministeeriumi litsentsiosakonna andmeil luba raudteetöid teha.
'Raudteeseaduse kohaselt peab aga selline luba olemas olema,' sõnas raudteeameti peadirektor Raivo Agabus.
Eesti Raudtee peadirektori Parbo Juchnewitschi kinnitusel kavatseb Eesti Raudtee sisekontrolliosakond algatada juhtunu kohta juurdluse.
Möödunud aasta septembris oli Kesküla usalduse kaotamise tõttu sunnitud lahkuma ehitusfirma EMV insenertehnilise divisjoni juhi kohalt.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele