Elektriraudtee juhatuse esimees Andres Kesküla maksis ehitusfirmale Remet 157 000 krooni tööde eest, mida tegelikult pole tehtud, kirjutab Eesti Päevaleht.
Eesti Raudtee tütarfirma Elektriraudtee AS kandis Eesti Päevalehe käsutuses oleva dokumendi kohaselt Remetile raha üle veebruaris, kuid seni pole ehitusfirma Pääsküla depoo teede remonti alustanud.
'Ausalt öeldes ei tahaks ma seda kommenteerida, lepingu Remetiga sõlmis juhataja ning ka töö võttis tema vastu,' lausus Elektriraudtee tootmisdirektor Lauri Reinhold. 'Fakt on see, et midagi tehtud ei ole. Võib-olla on selles süüdi ilmastik.'
Jaanuari alguses tööle asunud Elektriraudtee juhatuse esimees Andres Kesküla kinnitas, et ta ei saa nõustuda, nagu poleks midagi tehtud. 'Pean raamatupidamisest uurima, mida ja kui palju on tehtud,' sõnas ta. 'Igal juhul võin kinnitada, et ehitusfirmale ei ole mustalt makstud.'
Artikkel jätkub pärast reklaami
Poolteist nädalat tagasi sõitis Pääsküla depoo ligidal rööbastelt maha rongi juhtvaguni esimene ratas, kuid Reinholdi sõnul polnud õnnelikult lõppenud õnnetus tingitud sellest, et raudtee remont on siiani tegemata. 'Neid asju ei julgeks ma seostada,' sõnas ta.
Remetit raudteetööks palgates eksis Elektriraudtee raudteeseaduse vastu, sest ehitusfirma pole saanud raudteeameti ja majandusministeeriumi litsentsiosakonna andmeil luba raudteetöid teha.
'Raudteeseaduse kohaselt peab aga selline luba olemas olema,' sõnas raudteeameti peadirektor Raivo Agabus.
Eesti Raudtee peadirektori Parbo Juchnewitschi kinnitusel kavatseb Eesti Raudtee sisekontrolliosakond algatada juhtunu kohta juurdluse.
Möödunud aasta septembris oli Kesküla usalduse kaotamise tõttu sunnitud lahkuma ehitusfirma EMV insenertehnilise divisjoni juhi kohalt.