• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 21.01.02, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Evelin Int-Lambot: eestimaalased pooldavad riigi toetust Eesti mainekujundusele

Detsembris läbiviidud Emori uuringu kohaselt peab 61% Eesti elanikest vajalikuks, et riik investeerib Eesti rahvusvahelise maine kujundamisse, teatas 'Eesti tuntuks!' projektijuht Evelin Int-Lambot.
Uus valitsuskoalitsioon on otsustanud lõpetada projekti ?Eesti tuntuks? riikliku finantseerimise. Järgneb pressiteate tsiteering:
Seetõttu võib julgelt väita, et valdav osa eestimaalasi ei pea riigi panust Eesti mainekujundamisse n.ö. raha tuuldeloopimiseks, vaid pigem vastupidi.
Riigi poolsed investeeringud Eesti rahvusvahelise maine kujundamisse leiavad rohkem toetust nooremate (alla 35-aastaste) vastanute seas. Kui noortest toetab riigi investeeringuid Eesti mainekujundamisse 69 protsenti, siis üle 50-aastastest 55 protsenti. Põhjus võib peituda põlvkondade teadmiste erisuses: nooremad inimesed on teadlikumad sellistest terminitest nagu 'maine' ja 'mainekujundus' ning oskavad ka mainekujunduse olulisust enam hinnata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 13:23
Puhastusteenused – mida tuleks koristuspartneri valimisel arvestada?
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele