• OMX Baltic−0,07%317,94
  • OMX Riga1,2%1 008,95
  • OMX Tallinn−0,09%2 252,23
  • OMX Vilnius0,53%1 494,35
  • S&P 500−0,38%7 520,93
  • DOW 30−0,3%52 231,89
  • Nasdaq −0,74%25 065,88
  • FTSE 100−0,29%10 751,59
  • Nikkei 2250,51%60 766,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%92,87
  • OMX Baltic−0,07%317,94
  • OMX Riga1,2%1 008,95
  • OMX Tallinn−0,09%2 252,23
  • OMX Vilnius0,53%1 494,35
  • S&P 500−0,38%7 520,93
  • DOW 30−0,3%52 231,89
  • Nasdaq −0,74%25 065,88
  • FTSE 100−0,29%10 751,59
  • Nikkei 2250,51%60 766,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%92,87
1.jaanuarist 2002 jõustunud töö ja puhkeaja seaduse üks suuremaid muudatusi on ületunnitöö muutmine kolmeastmeliseks, üles Tööõigusabi juhataja Heli Raidve.
Esimeseks astmeks on päevas kuni 4 tundi ületunnitööd, kuid töötamisel 12 tunnise vahetusega sellele poolte kokkuleppel ületunde ei või lisanduda. Erandiks on siin vahetustöötaja tööle ilmumata jäämine.
Vahetuse kestus koos ületunnitööga tohib olla kuni 12 tundi, samal ajal tööaeg ja ületund kokku ei tohi nädalas keskmiselt ületada 48 tundi 4-kuulise arvestusperioodi jooksul (kokku neljakuulises arvestusperioodis keskmiselt ca 136 tundi). Neljakuuline periood algab tööandja valikul.
Teiseks ületunnitöö astmeks on ületunnitöö täiendavalt poolte kokkuleppel 200 tundi aastas.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele