• OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • 12.04.02, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene õllereklaami kangelane muutus liiga populaarseks

Kompanii Sun Interbrew teatas õllemargi Tolstjak reklaamikontseptsiooni muutumisest, kirjutab Vedomosti.
Maikuust kaovad ekraanilt reklaamiklipid koos popupaarse näitleja Aleksandr Semt?eviga.
Kaheaastase kampaania jooksul on Sun Interbrew õlle Tolstjak osakaal turul tõusnud 1 protsendilt 4le. Sun Interbrew plaanib suurendada õllemargi turuosa sel aastal veel 1 protsendi võrra. Reklaamile kavatsetakse kulutada seejuures 10 mln dollarit.
Tolstjaki populaarsus tõusis tänu reklaamiagentuuri Adventa ja näitleja Aleksandr Semt?evi heale tööle.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Turu-uuringutega tegeleva agentuuri GfK uuring näitab, et Tolstjaki reklaam on kõige populaarsem õlle telereklaam. Nn likability (vaatajate poolne positiivne reaktsioon) näitaja järgi said Tolstjaki reklaamid 4,12 palli 5st. Lähimad konkurendid Bot?karjov ja Klinskoje jäävad maha suure vahega - mõlemad said 3,62 palli.
2001 aastal tunnistas Moskva reklaamifestivali ?ürii Semt?evi 'aasta reklaaminäoks'.
Nüüd kardab Sun Interbrew, et nad on loonud kangelase, kes hakkab domineerima toote enda üle. Lisaks on teada, et Semt?ev praktiliselt ise õlut ei joo ja juhib lisaks telekanalil ORT lastesaadet, mis ei lähe just eriti hästi kokku alkohoolse joogi reklaamiga.
Mõnikord on reklaamid vaatajaile rohkem meeldinud, kui reklaamitav kaup ise. Kõige koomilisem juhtum oli Jaapanis 1990 aastate lõpul. Jaapani agentuur Dentsu reklaamis ühte populaarset automarki. Austraalias tehtud reklaamis demonstreeriti autot suure kapuutsiga oran?i sisaliku taustal. Pärast reklaamikampaaniat suurenes Jaapanis mitte reklaamitud auto, vaid sisalike müük.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/04/12-56-01.html>

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele