Kommunikatsiooni planeerimisel ja kanalite valikul arvesta täpselt, kes on sihtrühm.
Olulised on väärtushinnangud, mitte ainult demograafilised näitajad, sõnas Mediapool tegevdirektor Raigo Piibar Äripäeva seminaril.
'Ole meedia planeerimises julge ja vali sõnumile sobiv meedia,' sõnas Piibar. Nt informatiivse sõnumi korral sobib kõige paremini televisioon. 'Samas mõnikord ei ole vaja reklaamile üldse raha kulutada, vaid kasutage avalike suhete abi,' soovitas Piibar.
Meediakanali valikul vali üks meediakanal ning sinna juurde toetavad kanalid. Arvestage reklaami edastamise kvaliteeti, nt trükikvaliteeti, ja et meediakanal ise annaks reklaamile lisaväärtust, sõnas Piibar. Kui võimalik, siis eelistage sihtrühmas tarbitavaid kanaleid, mitte suuri kontaktiarve lubavaid väljaandeid, sest nii võib teie reklaam kaduda. Kasutage spetsiaalset paigutust, nt makske 5% rohkem ja paigutage oma reklaam 2. telereklaamiplokis. Trükimeedias paigutage reklaam tähelepanu liikumise suunas, olge loovad ja kasutage tavapärasest erinevaid asetusi.
Reklaami peab olema parajal hulgal, mitte liiga palju ega vähe. Siin kehtib reegel, mida madalam toote osalusmäär, nt söök ja jook, seda rohkem on vaja näidata reklaami, et inimesi käituma sundida. Reklaami hulga dikteerivad ka konkurendid ja üldine meediamüra. Näiteks septembris-oktoobris suureneb reklaamisõnumite maht 30%.