• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 08.05.02, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP seminar: Üritust reklaami piisavalt

Kommunikatsiooni planeerimisel ja kanalite valikul arvesta täpselt, kes on sihtrühm.
Olulised on väärtushinnangud, mitte ainult demograafilised näitajad, sõnas Mediapool tegevdirektor Raigo Piibar Äripäeva seminaril.
'Ole meedia planeerimises julge ja vali sõnumile sobiv meedia,' sõnas Piibar. Nt informatiivse sõnumi korral sobib kõige paremini televisioon. 'Samas mõnikord ei ole vaja reklaamile üldse raha kulutada, vaid kasutage avalike suhete abi,' soovitas Piibar.
Meediakanali valikul vali üks meediakanal ning sinna juurde toetavad kanalid. Arvestage reklaami edastamise kvaliteeti, nt trükikvaliteeti, ja et meediakanal ise annaks reklaamile lisaväärtust, sõnas Piibar. Kui võimalik, siis eelistage sihtrühmas tarbitavaid kanaleid, mitte suuri kontaktiarve lubavaid väljaandeid, sest nii võib teie reklaam kaduda. Kasutage spetsiaalset paigutust, nt makske 5% rohkem ja paigutage oma reklaam 2. telereklaamiplokis. Trükimeedias paigutage reklaam tähelepanu liikumise suunas, olge loovad ja kasutage tavapärasest erinevaid asetusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaami peab olema parajal hulgal, mitte liiga palju ega vähe. Siin kehtib reegel, mida madalam toote osalusmäär, nt söök ja jook, seda rohkem on vaja näidata reklaami, et inimesi käituma sundida. Reklaami hulga dikteerivad ka konkurendid ja üldine meediamüra. Näiteks septembris-oktoobris suureneb reklaamisõnumite maht 30%.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele