Partnerid viitasid juba veebruari algul ?Otse ja omadega? loosungit kandnud reisikorraldaja Wris Toursi majandusraskustele.
Äripäev kirjutas <#6. veebruaril=http://www.aripaev.ee/2328/uud_uudidx_232807.html>, kuidas Wris Tours on juba pikemat aega partneritele võlgu.
'Ma ei tea nende hetkeseisu, kuid arvan küll, et on põhjust rääkida nende majandusraskustest,' ütles Horizon Traveli juhataja Cinzia Siig toona. Siig ütles, et tema andmetel oli Wris Tours lennufirmale võlgu mõni päev enne lendu, ehkki raha tuleb üle kanda juba kaks nädalat varem. 'Neil on tavaks, et maksavad alles siis, kui inimesed juba õhus,' ütles Siig. 'Reis mingil juhul ära ei jää,' lubas ta. 'Kui Wris Tours ei suuda maksta, müüme kohad välja meie.'
Wris Toursi turundusjuht Argo Kasela eitas ettevõtte majandusraskusi ning teatas, et on hämmeldunud Hispaania partneri Jetsol impulsiivsest reageeringust meedias. Kasela kinnitas, nagu oleks info makseraskustest alusetu ning ükski lepingupartner pole reisibüroole koostööd veel üles öelnud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Wris Toursi makseraskustest teatanud Jetsol on ettevõtte partner Kanaari saartel, kes kindlustab turismibürood kohapealse teenindusega nagu hotellid ja logistika.
Wris Tours alustas 1996. aastal, hakates esimesena pakkuma riskantseks peetud otselende. Büroo korraldatud reisidel on käinud puhkamas ligi 45 000 eestimaalast, neist 9000 inimest Küprosel ja 4400 Dubais. Peale nende sihtkohtade saab Wris Toursi kaudu reisida ka Bali saartele, Marokosse ja Taisse ning mitmetesse Euroopa pealinnadesse.