• OMX Baltic0,23%293,47
  • OMX Riga0,1%911,7
  • OMX Tallinn−0,02%1 961,99
  • OMX Vilnius0,23%1 230,56
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 100−0,05%9 223,62
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • OMX Baltic0,23%293,47
  • OMX Riga0,1%911,7
  • OMX Tallinn−0,02%1 961,99
  • OMX Vilnius0,23%1 230,56
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 100−0,05%9 223,62
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • 21.11.03, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLK tahab hakata reisijaid vedama Inglismaa ja Prantsusmaa vahel

Saaremaa Laevakompanii peab läbirääkimisi Prantsuse Caeni sadama juhtkonnaga uue praamiliini avamiseks Prantsusmaa ja Inglismaa vahel.
Caeni sadama kommertsdirektori Philippe Soudani sõnul on muljed Saaremaa Laevakompaniist positiivsed, teatas Saaremaa Laevakompanii (SLK). 'Laevapark on väga heas korras ning Llyoid`i registri väljastatud rahvusvaheline ohtussertifikaat tõestab ettevõtte vastavust rahvusvahelistele merendusohutusstandarditele. Hetkel käivad läbirääkimised, loodame ka peagi millegi konkreetsemani jõuda', tõdes Soudan. 'Saaremaa Laevakompanii pakub meile huvi just oma kogemuste tõttu kohalike väiksemate laevaliinide teenindamise alal', lisas ta.
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul veel täpseid liini käivitamise tähtaegu paika pandud pole, vaid uuritakse esialgu koostöövõimalusi. 'Oleme kohtunud juba mitmeid kordi, seekordse kohtumise põhieesmärgiks on tutvustada Saaremaa Laevakompanii võimalusi laevapargi, töötajate ja kogemuste näol', rääkis Rihvk.
'Kuigi Saaremaa Laevakompanii prioriteediks on jätkuvalt Lääne-Eesti saarte ja mandri vaheline parvlaevaühendus, otsitakse paralleelselt võimalusi tegutsemiseks ka välisturgudel. Saarte ja mandri vahelise praamihanke konkursitingimused näevad ette nelja parvlaeva omamist, Saaremaa Laevakompaniil on aga neid pidevalt kasutuses 10-11, isegi positiivse stsenaariumi kohaselt peab leidma vähemalt pooltele alustele täiendavat turgu', lisas Rihvk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele