Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
McDonaldŽsi novembri käive kasvas 6,4%
USA kiirtoidukett McDonaldŽs teatas börsile, et vähemalt aasta aega tegutsenud söögikohtade käive kasvas novembris korralikult.
Maailma suurima kiirtoidurestorani vähemalt aasta aega tegutsenud söögikohtade käive kasvas novembris võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 6,4%, vahendas Wallstreet-online.
USAs kasvas vähemalt aasta aega tegutsenud söögikohtade käive 10,2%. USA järel tähtsuselt teisel turul Euroopas jäi kasv 1,9 protsendi peale, kuna seal on konkurents kiirtoidurestoranide osas karmim. See oli kolmas käibe kasv Euroopas nelja kuu jooksul. Aasia ja Vaikse ookeani regioonis kasvas enam kui aasta avatud kaupluste käive 6,4%.
McDonald?s võitis analüütikute andmetel uuest menüüst, kus oli eriline rõhk kanalihal, samuti tõi turgutust monopoli mängu kampaania ning I?m Lovin? It reklaamikampaania.
?McDonald?s laiendab oma kliendibaasi,? ütles Loomis Saylesi analüütik Amy Kaser, kes esindab investeerimispanka, mis omab 1,3 miljonit McDonald?si aktsiat. Kaser märkis, et kiirtoidurestorani on hakanud rohkem tulema naised, kes toovad endaga kaasa ka lapsed.