• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 12.10.04, 09:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Tallinna võimuliit jäi enim hätta teede ja ujulate ehitamisega

Keskerakonna ja Reformierakonna poolt Tallinna valitsemiseks sõlmitud koalitsioonileppes hakkab enim silma hättajäämine teede ja ujulate rajamisel.
Nii nägi 2002. aasta valimiste järel sõlmitud lepe ette, et kolme aasta jooksul alustatakse, jätkatakse või tehakse valmis 18 teed ja ristmikku, kirjutab Postimees.
Kahe aastaga on lubatud töödest ära tehtud vaid Narva maantee kesklinna osa renoveerimine ja Laagna tee pikenduse ehitamine ning tänavu saab valmis ka Laagna ja Peterburi teed ühendav Rahu tee.
Lisaks on sel aastal alustatud Tondi tänava rekonstrueerimisega ja Smuuli tee ehitamisega, mis peaks valmima tuleval aastal. Samuti on alustatud Kadaka puiestee uuendamist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teedeehituse eest vastutav abilinnapea, keskerakondlane Jüri Ratas avaldas lootust, et võimuliidul on lubaduste elluviimiseks veel üks aasta ning kopa saaks maasse lüüa ka Tartu maantee, Merivälja tee ja Nõmme tee renoveerimiseks. Selleks peaks aga tuleva aasta teedeehituse eelarve olema üle kahe korra suurem kui tänavu.
Ratase sõnul on teedeehitust pidurdanud pea olematu riigipoolne toetus, mis on piirdunud 5-7 miljoni krooniga aastas. «Teede ehitamine pole vaid omavalitsuse küsimus, teeseaduses on selgelt öeldud, et ka riik peab toetama,» lisas ta.
Kui teedeehituse puhul saab linnavõim hoobelda ka kordaminekutega, siis lubatud kolmest ujulast pole valmis veel ükski. Koalitsioonilepe nägi 2005. aastaks ette uute ujulate ehitamise Põhja-Tallinna, Haaberstisse ja Kristiinesse.
Tallinna spordi- ja noorsooameti juhataja Jaak Raie ütles, et tuleval aastal valmib Haabersti vaba aja keskus, kuhu tuleb ka üks lubatud ujulatest. Tema sõnul on lubaduste elluviimine jäänud nii rahanappuse kui ka planeeringute ja projektide venimise taha.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele