• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,31%44 904,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,75
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,31%44 904,73
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,75
  • 13.10.04, 09:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Eesti tanklakett loodab kasumisse jõuda

Viimastel aastatel kahjumisse jäänud suurim Eesti kapitalile kuuluv tanklakett Olerex loodab vaatamata teravnenud konkurentsile jõuda tänavu kasumisse.
Ehkki kolmele tartlasele ja ühele tallinlasele kuuluva Olerexi kahjum oli mullu 358 miljoni krooni suuruse käibe juures ligi 11 miljonit krooni, tuleb 2004. aasta Olerexi juhataja ja aktsionäri Andres Linnase sõnul märksa parem, kirjutab Postimees.
«Ega kellelgi ole praegu roosiline aeg, aga meie elasime oma kahjumi üle,» märkis Linnas.
Linnase väitel ei plaani Olerexi aktsionärid praegu ei osaluse müüki väliskapitalile ega ühinemist mõne teise kodumaise tanklaketiga. Üle Eesti opereeritakse 20 tanklaga. «Meil on mõned punktid veel katmata ja oleme ka Tallinnas nõrgalt esindatud,» tõdes Linnas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kohalike tanklakettide omanikud tunnistavad, et nende arengut on pidurdanud müüt, justkui Statoili kütus tuleks otse Norrast ja Neste kütus Soomest. «Üle 90 protsendi bensiinist tuleb Eestisse Jukose tehasest Leedus,» kinnitas Linnas.
«Loodame tarbija teadlikkusele, sest sama hinna ja kvaliteedi suhte juures eelistab tarbija meid, kuna oleme tõesti ainus suurem Eesti kapitalile kuuluv kütuste jaemüüja,» märkis Linnas.
Optimistlikeks tulevikuootusteks annab Linnase kinnitusel põhjust ka asjaolu, et väliskapitalile kuuluvate tanklakettide peakorterid hakkavad millalgi kohapealsetelt juhtidelt kasumit nõudma. «Nende eesmärk pole eestlastele odavat kütust müüa,» rõhutas Linnas.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele