600 000 krooni maksva kampaaniaga tahetakse tõsta Tallinna külastuste ja ööbimiste arvu aasta alguskuudel, mis on Tallinna turismisektori jaoks kõige raskemad, teatas Tallinna pressiteenistus.
Tallinna ettevõtlusameti turismiosakonna juhataja Evelin Tsirgi sõnul ei vaja Helsingi ja selle lähiümbruse elanikud Tallinna lühireisi planeerimiseks palju aega, küll aga uusi põhjuseid. ?Turunduskampaania eesmärk on motiveerida põhjanaabreid talvise Tallinna külastusele ? lubada endale lõõgastavat spaad, nautida rahvusooper Estonia etendusi ja teisi kultuurisündmusi,? märkis Tsirk. ?Kampaaniasse on kaasatud ka Tallinna majutusettevõtted.?
Ühtlasi osaleb Tallinn ka 20.?23. jaanuarini Helsingis toimuval Skandinaavia suurimal rahvusvahelisel turismimessil Matka 2005.
Info Tallinnas toimuva ja vaatamisväärsuste kohta, nii nagu ka eripakkumiste kohta on leitav Tallinna soomekeelsel turismiveebil
www.tourism.tallinn.ee, selle külastajatel on võimalus võita auhindu, mis on välja pannud Tallink ning hotellid L?Ermitage, Uniquestay ja Radisson SAS.
Kuigi soomlaste osakaal Tallinna väliskülastajate seas on alates 90ndate keskpaigast langenud, on nad siiski seni 64 protsendiga kõikidest väliskülastajatest Tallinna peamine sihtturg.
Aastatel 2002?2003 tegi Tallinna saabunud Soome turistide (ööbimisega külastajate) arv läbi languse, eelmist aastat võib aga pidada rekordaastaks ? Soomest pärit turistide arv suurenes esialgsetel andmetel 25 protsenti ning ületas varasema, 2001. aastast pärit rekordi.
Tallinna ettevõtlusamet korraldas ka 2002. ja 2003. aastal Soomes talvist Tallinna tutvustavaid kampaaniaid.
Autor: ÄP
Seotud lood
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.