Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lennufirma Ryanair kinnitas huvi Eesti vastu

    ?Oleme rääkinud mitmete lennujaamadega Ungaris. Kokkulepet veel ei ole, aga küll tuleb,? ütles Ryanairi asedirektor Michael Cawley teisipäeval Bratislavas pressikonverentsil. ?Samuti peame kõnelusi Malta, Eesti, Sloveenia ja Küprose lennujaamadega,? jätkas ta. Oktoobrist alustab Ryanair lende Slovakkia pealinnast Londonisse, Milanosse ja Frankfurti.
    Lennuameti peadirektori asetäitja Rein Porro ütles, et tema kuuleb Ryanairi plaanist Eesti turule tulla esimest korda. ?Igal juhul meie ametis pole keegi sellise jutuga käinud.?
    Tallinna Lennujaama turundusdirektor Eduard Tüür ütles, et naasis just Kopenhaagenist Euroopa lennufirmade ja lennujaamade iga-aastaselt konverentsilt, kus viibisid ka Ryanairi esindajad, kuid nad ei avaldanud mingit märki eestlastega ühenduse võtmiseks. ?Ka konverentsil polnud sel teemal juttu,? lisas ta.
    Tüüri sõnul on aga Ryanairiga olnud siia tulekust juttu veidi rohkem kui aasta tagasi. ?Nad soovisid lennujaama maksude osas eritingimusi, mida meil ei olnud võimalik pakkuda, ja jutt jäi tollal katki,? rääkis Tüür. Samas ei pannud ta Ryanairi huvi siinse kasvava lennundusturu vastu imeks. Nimelt on viimasel kahel aastal see suurenenud kolmandiku võrra. Mõju avaldas ka eelmisel aastal Tallinna lendama hakanud easyJet, kellel on nüüd Tallinna Lennujaamas 12,6% suurune turuosa.
    Tüüri sõnul on Tallinna Lennujaam huvitatud igast uuest lennufirmast, kui see on valmis lendama teistega võrdsetel tingimustel.
    Küsimusele, kui kiiresti saaks uus firma lendama hakata, vastas ta: ?Kui meie tingimused on vastuvõetavad, võiksime pärastlõunal lepingule alla kirjutada ja õhtul juba esimest lendu teenindama hakata.?
    Pärnu Lennujaama juhatuse esimees Erki Teemägi ütles, et on valmis vastu võtma iga lennufirma, kui see oma rahakotiga tuleb. Nimelt vajab lennujaam suurema liiniliikluse käivitamiseks mahukaid investeeringuid. Ryanair pole aga seni oma esindajaid Pärnusse saatnud. Tallinna Lennujaama turundusjuht Eduard Tüür ei pidanud Euroopa suurima odavlennufirma mõnda Eesti väikelennujaama tulekut tõenäoliseks.
    Euroopa suurim odavlennukompanii Ryanair plaanib tuleval aastal oma reisijate arvuks 42 miljonit, tänavu on sihiks seatud 35 miljonit. Mingeid plaane lisada pileti hinnale eraldi kütusemaks või pileti hindu tõsta Ryanairil esialgu pole.
    Mullu Tallinna reise alustanud odavlennufirma easyJet on tõstnud hüppeliselt lennuturistide arvu Tallinnas. See on avaldanud mõju isegi Eesti kinnisvaraturule. Briti kinnisvarafirma Property in Estonia juht David Laity on öelnud, et brittide kinnisvarainvesteeringud kasvasid märgatavalt eelmise aasta sügisel, kui easyJet laiendas oma lennuliine Eestisse.
    Balti riikidest avas Iiri odavlennukompanii Ryanair oma esimesed liinid Riiast 2004. aasta oktoobris.
    Praegu on Riiast Ryanairiga võimalik lennata Londonisse, Frankfurti, Tamperesse, Stockholmi ning sellest nädalast värskeima lisandusena ka Liverpooli.
    Läinud nädalal kirjutas Poola leht Gazeta Wyborcza, et Riia on ka Ryanairi üks võimalik kandidaat lennukite teeninduskeskuse rajamiseks. Seal on plaanis hooldada nii Ryanairi enda kui perspektiivis ka teiste Kesk-Euroopas lendavate odavlennukompaniide lennukiparki.
    Teine kandidaat on Poola linn Rzeszow. Otsuse teeb Ryanair kahe kuni kolme kuu jooksul.
    Leedus valis Ryanair oma baasiks Kaunase. Esimene liin Kaunase ja Londoni vahel avati läinud nädalal, millele edaspidi võivad lisanduda lennud Dublinisse, Glasgowsse ja Frankfurti.
    Euroopa suurim odavlennukompanii plaanib tänavu oma reisijate arvuks 35 miljonit ja tuleval aastal 42 miljonit reisijat.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Soovime edu võitluses “aatemeestega”
Poliitikutel on kahtlemata õigus, et konkurentsiamet peaks olema võimekas ettevõtlusvabaduse regulaator, aga samamoodi tuleb olla meelekindel poliitilistes tõmbetuultes, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Poliitikutel on kahtlemata õigus, et konkurentsiamet peaks olema võimekas ettevõtlusvabaduse regulaator, aga samamoodi tuleb olla meelekindel poliitilistes tõmbetuultes, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tesla kaalub tehase loomist Kanadasse
Tesla teeb lobitööd Kanada provintsi Ontario valitsusega, et luua piirkonda uus kõrgelt arenenud tootmistehas, selgub täna meedias avaldatud dokumentidest.
Tesla teeb lobitööd Kanada provintsi Ontario valitsusega, et luua piirkonda uus kõrgelt arenenud tootmistehas, selgub täna meedias avaldatud dokumentidest.
Reaalajas börsiinfo
Konkurentsiameti uus juht: kinomonopol? Jah, see paistab JOKK
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Raadiohommikus: Eesti ettevõte saab Saksamaal soodsamalt hakkama
Viljandis kuivtoidupakke tootev Tactical Foodpack rajab uue tehase Saksamaale, sest – nii üllatavalt, kui see ka ei kõla – seal tuleb odavam. Ettevõtte tegevjuht Sverre Puustusmaa räägib Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis kõigest lähemalt.
Viljandis kuivtoidupakke tootev Tactical Foodpack rajab uue tehase Saksamaale, sest – nii üllatavalt, kui see ka ei kõla – seal tuleb odavam. Ettevõtte tegevjuht Sverre Puustusmaa räägib Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis kõigest lähemalt.
Leedu vedajad hädas riiulifirmadest tööjõuvahendajatega
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.