Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lugege pisut igal hommikul? ja õhtul!

    Viimane raamat, mida lugesin, oli Michel Houel­lebeqi ?Võitlusvälja laienemine?. Sain tõelise lugemiselamuse ja lugesin raamatu läbi ühe jutiga. Raamat tõestab, et ka tänapäeval on võimalik kirjutada ilukirjanduslikult haaravaid teoseid.
    Nagu autor ütleb: ?Igal ühiskonnal on oma nõrgad kohad, oma haavad. Pange näpp haavale ja vajutage hästi tugevasti. Käsitlege teemasid, millest keegi midagi kuulda ei taha.?
    Ilukirjandusest olen viimasel ajal läbi lugenud kõik eesti keeles ilmunud William Somerset Maughami raamatud alates novellikogumikust ?Värisev leht? ja lõpetades autobiograafiliste sugemetega romaaniga ?Inimorjusest?. Võrreldes Paulo Coelho teostega on Maughami elutunnetus veelgi sügavam ja mitmeplaanilisem.
    Minu lemmikvaldkondade alla kuulub psühholoogiakirjandus. Suurimad elamused olen saanud Ken Wilberi kõigist teostest, eriti raamatust ?Kõiksuse lühilugu? ja ?Kõiksuse teooria?, samuti Carl Gustav Jungi raamatutest ?Mina ja alateadvus? ning ?Inimene ja tema sümbolid?.
    Need teosed nõuavad tõelist süvenemist ja võivad pealiskaudsel lugemisel jääda täiesti mõistetamatuks ja segaseks.
    Juhtimisalaste raamatute lugemise tippaeg on jäänud mul paari aasta taha. Kuid ka praegu ei jäta ma head juhtimisalast teost ette võtmata.
    Suurt vaimustust olen tundnud Ricardo Semleri teosest ?Ketser? ja Belasco/Staieri teosest ?Piisoni lend?. Samuti haarasid mind Manfred Kets De Vriese ?Juhtimise müstika? ja Stephen Covey ?Väga efektiivse inimese 7 harjumust?.
    Lisada võin siiski veel ühe sügavat elamust pakkunud raamatu, Margaret J. Whetley ?Juhtimine ja loodusteadus?.
    Lugemissoovitus kõigile ? lugeda igal õhtul üks tund ja igal hommikul 45 minutit, siis on võimalik ilma pingutamata nädalas läbi lugeda ca 500 lehekülge, mis teeb aasta kohta üle 70 raamatu ? tunduvalt mõttekam tegevus kui nürilt ajalehti lugeda või klaasistunud pilgul televiisorit vaadata.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vandeadvokaat ühistranspordist: alarahastuse vältimine on riigi vastutus
Olukord ühistranspordi korralduses – osaliselt nii-öelda tasuta transpordis – on vilets juba aastaid, kuid kallinenud kütuse tõttu kasvas see kriisiks. Hiljuti rahuldas riigikohus kolm ettevõtjate kaebust, kuid alarahastatud teenindajate seis üha halveneb, kirjutab vedajaid kohtus esindanud vandeadvokaat Jaana Nõgisto.
Olukord ühistranspordi korralduses – osaliselt nii-öelda tasuta transpordis – on vilets juba aastaid, kuid kallinenud kütuse tõttu kasvas see kriisiks. Hiljuti rahuldas riigikohus kolm ettevõtjate kaebust, kuid alarahastatud teenindajate seis üha halveneb, kirjutab vedajaid kohtus esindanud vandeadvokaat Jaana Nõgisto.
Miljonikäibega Enefit Green ajas Tallinna börsi hoogsalt tõusma
5,8 protsendine miljoni euro piiri ületanud ralli Enefit Greeni aktsias tõstis Nasdaq Tallinna täna 2,3% kõrgemale.
5,8 protsendine miljoni euro piiri ületanud ralli Enefit Greeni aktsias tõstis Nasdaq Tallinna täna 2,3% kõrgemale.
Reaalajas börsiinfo
Konkurentsiameti uus juht: kinomonopol? Jah, see paistab JOKK
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Erametsakeskus: paberi- ja küttepuidu hinnad on uskumatult kõrged
Ebanormaalselt kõrged okaspuupalkide hinnad saavutasid oma tipu aprillis, püsisid mais ja hakkasid juunis langema. Ülejäänud sortimentide hinnad on aga jätkanud küllalt kiiret kasvamist.
Ebanormaalselt kõrged okaspuupalkide hinnad saavutasid oma tipu aprillis, püsisid mais ja hakkasid juunis langema. Ülejäänud sortimentide hinnad on aga jätkanud küllalt kiiret kasvamist.
Läti saab Rail Balticule sõjalise liikuvuse raha
Läti Rail Balticu projekt on seotud sõjalise liikuvuse rahastamisega veidi vähem kui 5 miljoni euro ulatuses, selgus riigi transpordiministeeriumi esmaspäeval allkirjastatud lepingust Euroopa Kliima-, Infrastruktuuri- ja Keskkonnainspektsiooniga (CINEA).
Läti Rail Balticu projekt on seotud sõjalise liikuvuse rahastamisega veidi vähem kui 5 miljoni euro ulatuses, selgus riigi transpordiministeeriumi esmaspäeval allkirjastatud lepingust Euroopa Kliima-, Infrastruktuuri- ja Keskkonnainspektsiooniga (CINEA).

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.