Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus tõstuk eelkäijast mugavam
Uuel tõstukil on senisest suuremat rõhku pööratud töötaja mugavusele. Kui vanal mudelil oli akude vahetamine tülikas protseduur, kus selleks, et aku kätte saada, tuli eemalda kogu istmealune kate. Uuel versioonil aga seda muret pole, akusid saab vahetada tõstuki parema külje kaudu, kus aku saadakse kätte sama lihtsalt, kui toimub kirjutuslaua riiuli avamine. Aega võtab see kogenud töömehel mitte rohkem kui kümme minutit.
Muutunud on ka displei asukoht. Kui enne asetses see sõiduautode või veokitega sarnaselt rooli kõrval, siis uuel mudelil on see toodud paremale küljele.
Siseruumides tööks ette nähtud tõstukihind jääb vahemikku 350 000 krooni, sõltudes tellitud kogustest.
DHL Eesti terminali juhataja Uku Peerna sõnul on tõstuki puhul oluline lisaks hinnale ka kiire võimalus rikki läinud masin ringi vahetada.
?Kasutame kolmeaastast täisteenusrenti, vanema mudeliga võrreldes on uut mugavam kasutada. Hea on ka veel see, et tõstuk on esisillaveoga,? lisas ta.
?Siiamaani on nad igatahes hästi vastu pidanud. Miinuseid praegu välja tuua küll ei oska,? vastas Peerna küsimusele, millised võiksid olla tõstuki nõrgad küljed.