Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas hoida kliente ja teenida samas tulu?

    Eesti ühinemine Euroopa Liiduga ja koduturu suurima finantsorganisatsiooni teade varakindlustusseltsi asutamise kohta suurendab kahtlemata kindlustusseltside vahelist konkurentsi. Suurettevõtted püüavad leida võitu kuluefektiivsuse arvel, et pakkuda klientidele parimat lahendust ja seejuures kasumi eesmärkides järeleandmisi tegemata. Suurettevõtete eelis on mastaabisäästu efekti võimalus.
    Seltsid räägivad nagu ühest suust, et soovivad pakkuda lihtsaid ja mugavalt kättesaadavaid kindlustusteenuseid. Üha selgemalt on tunnetatav, et teatud segmentides otsitakse üksteist täiendavaid finantsteenuste võimalusi.
    Hansapank ei plaani iseseisvat jaotusvõrku varakindlustuse müümiseks, kasutatakse panga ja liisingu jaotuskanaleid. See võimaldab olulist kokkuhoidu seltsi administratiivkuludelt. Samas on selge, et turul jääb nõudlus ka klassikalise kahjukindlustusteenuse järele, et saaks maandada kõiki kindlustatavaid riske.
    Üks kuluefektiivsuse saavutamise vahend on internet. If Eesti Kindlustus alustas mullu vabatahtliku varakindlustuse toodete müüki internetis. Liikluskindlustusele lisandus kasko- ja reisikindlustus. Veebruari algusest saab internetis sõlmida ka eluaseme koguriskikindlustust ning järgmiste toodete arendused on juba järjekorras. Tänu väiksematele kuludele klientide iseteeninduse arvel võimaldab internet pakkuda ka soodsamat hinda.
    Tegeleme tõsiselt kahjukäsitluse tõhustamisega turul. If on esimene, kes võimaldab oma liikluskindlustuse ja vabatahtliku sõidukikindlustuse klientidel kahju korral pöörduda otse autoparandusse ilma kahjukäsitluse bürood külastamata. Põhjamaades juba aastaid iseenesest mõistetav lahendus on kasulik nii seltsile kui ka kliendile. Usume, et veel sellel aastal on meile järgijaid.
    Nõudluse suurusest kahjukäsitluse otsepartnerite järele annab aimu tõik, et sõidukitega seotud kindlustused moodustasid peaaegu kaks kolmandikku mulluse kahjukindlustusturu 2,7 miljardi krooni suurusest kindlustusportfellist. Kahjusagedus on aga just sõidukitega seotud kindlustusliikides kõige tihedam, näiteks iga kolmanda If Eesti Kindlustuse kaskokliendiga juhtub aasta jooksul õnnetus.
    Hind on kindlasti oluline tegur kindlustusseltsi valikul, kuid pikema kliendisuhte loomiseks on olulisim kahjukäsitlus, mille kaudu luuakse kliendile väärtust. Seetõttu pööramegi kahjukäsitlusprotsessi kvaliteedi ja efektiivsuse tõstmisel tähelepanu infotehnoloogilise infrastruktuuri arendamisele ja koostöö laiendamisele kahjutagajärgede likvideerimises osalevate organisatsioonidega.
    Tähtis suund on kindlustustoodete lihtsustamine, mis peab tagama kaetavate riskide ühese mõistetavuse ja vältima liigset aja- ja paberikulu kindlustuslepingute sõlmimisel.
    Seltsi kuluefektiivsuse ja kliendi aja säästmise suunas tegutsemise näiteks on veel see, et juba 2004. aastal käivitas If eraklientide kontaktkeskuse, et hallata kindlustuslepinguid telefoni teel ja posti vahendusel ilma vahetu kontaktita kindlustusseltsi esindajaga.
    Samuti on võimalik osta erakliendi kindlustustooteid - näiteks kodukindlustust ja õnnetusjuhtumi kindlustust - telefoni teel agendiga kohtumata ja kindlustuse büroodki külastamata. Leping ja poliis saadetakse kliendile tava- või e-postiga.
    Prognoosime, et 2006. aastal ei kasva koguturu kindlustusmaksete laekumised enam nii hoogsalt kui viimaseil aastail, kuid jääb siiski üle 10%. Kahjukindlustusturu kasvuks 2005. aastal kujunes 14%, 2004 oli see 15,2%.
    Oluliseks turuosaliste konkurentsipositsioone mõjutavaks faktoriks on kujunenud tugevnenud hinnakonkurents kõigis müügikanalites. Jätkuvalt on tähelepanukeskmes kindlustusportfelli riskide hindamise ja riskide selektsiooni tõhustamine, et vältida suuri kõikumisi hüvitiste mahus ja sellega kaasnevat vajadust hinnakorrektsioonideks.
  • Hetkel kuum
Mark Gerassimenko: lahendame KOVide rahastuse riigieelarvest sentigi kulutamata!
Võiksime kopeerida Soome süsteemi, kus tulumaks jaguneb üleriigiliseks ja kohalikuks tulumaksuks, kirjutab Mark Gerassimenko arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Võiksime kopeerida Soome süsteemi, kus tulumaks jaguneb üleriigiliseks ja kohalikuks tulumaksuks, kirjutab Mark Gerassimenko arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Müller: intressimäärade tõstmine jätkub, kuid suurem osa on juba seljataga
Intressi tõstmistega veel keskpangad Eesti Panga juhi Madis Mülleri sõnul lõpetanud ei ole. Samas möönas ta, et suurem osa tõusust peaks olema juba seljataga ja inflatsiooni teise laine saabumist ta tõenäoliseks ei pea.
Intressi tõstmistega veel keskpangad Eesti Panga juhi Madis Mülleri sõnul lõpetanud ei ole. Samas möönas ta, et suurem osa tõusust peaks olema juba seljataga ja inflatsiooni teise laine saabumist ta tõenäoliseks ei pea.
Krüptobörs Binance läheb USA reeglite eiramise eest kohtusse
USA järelevalveorgan CFTC andis maailma suurima krüptobörsi ja selle juhid Chicagos kohtusse kauplemisreeglite pikaajalise eiramise eest.
USA järelevalveorgan CFTC andis maailma suurima krüptobörsi ja selle juhid Chicagos kohtusse kauplemisreeglite pikaajalise eiramise eest.
Reaalajas börsiinfo
Palgatööl läbipõlenud viljandlane lõi ettevõtte: saan nüüd teha seda, mida naudin
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Juht laveerib coach'i rollis tundliku infoga
SEB Baltikumi jaepanganduse juht Eerika Vaikmäe-Koit räägib Äripäeva raadios, millistest põhimõtetest ta lähtub, astudes ettevõtte sees coach'i rolli. „Piir eetilise ja ebaeetilise vahel on seal minu arust õhuke,“ tõdeb ta.
SEB Baltikumi jaepanganduse juht Eerika Vaikmäe-Koit räägib Äripäeva raadios, millistest põhimõtetest ta lähtub, astudes ettevõtte sees coach'i rolli. „Piir eetilise ja ebaeetilise vahel on seal minu arust õhuke,“ tõdeb ta.
"Venelased ei peaks mitte üksnes kaotama, vaid ka nägema, et kuningas on alasti" Suur intervjuu Kiievist!
Majandusteadlane Tõmofi Mõlovanov ei usu, et Venemaa muutub enne, kui see on lagunenud. Kiievis Äripäevale antud intervjuus ütleb ta siiski, et Ukraina selle sõja võidab.
Majandusteadlane Tõmofi Mõlovanov ei usu, et Venemaa muutub enne, kui see on lagunenud. Kiievis Äripäevale antud intervjuus ütleb ta siiski, et Ukraina selle sõja võidab.
KÜSITLUS | Millised küberründed on teie firmat tabanud, mida olete neist õppinud?
Äripäev otsib õpetlikke juhtumeid. Näiteks sai üks Eesti tööstusfirma oma pikaajaliselt koostööpartnerilt Šveitsis e-kirja koos arve ja teatega arveldusarve muutumisest. Eesti raamatupidaja tasus lisatud arve ja üllatus, kui Šveitsist tuli peagi meeldetuletus laekumata arve kohta. Nii kaotati küberpetturitele 5-kohaline summa.
Äripäev otsib õpetlikke juhtumeid. Näiteks sai üks Eesti tööstusfirma oma pikaajaliselt koostööpartnerilt Šveitsis e-kirja koos arve ja teatega arveldusarve muutumisest. Eesti raamatupidaja tasus lisatud arve ja üllatus, kui Šveitsist tuli peagi meeldetuletus laekumata arve kohta. Nii kaotati küberpetturitele 5-kohaline summa.
Nädala raadiohitid: teekond finantsvabaduseni ja USA panga kokkuvarisemine
Lõppenud nädala enim kuulatud saated võtsid vaatluse alla investorite teekonna finantsvabaduseni, Silicon Valley Banki kokkuvajumise tagajärjed, Elmar Vaheri skandaali, Tallinna Kaubamaja Grupi tuleviku ja koalitsioonikõnelused.
Lõppenud nädala enim kuulatud saated võtsid vaatluse alla investorite teekonna finantsvabaduseni, Silicon Valley Banki kokkuvajumise tagajärjed, Elmar Vaheri skandaali, Tallinna Kaubamaja Grupi tuleviku ja koalitsioonikõnelused.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.