Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas hoida kliente ja teenida samas tulu?

    Eesti ühinemine Euroopa Liiduga ja koduturu suurima finantsorganisatsiooni teade varakindlustusseltsi asutamise kohta suurendab kahtlemata kindlustusseltside vahelist konkurentsi. Suurettevõtted püüavad leida võitu kuluefektiivsuse arvel, et pakkuda klientidele parimat lahendust ja seejuures kasumi eesmärkides järeleandmisi tegemata. Suurettevõtete eelis on mastaabisäästu efekti võimalus.
    Seltsid räägivad nagu ühest suust, et soovivad pakkuda lihtsaid ja mugavalt kättesaadavaid kindlustusteenuseid. Üha selgemalt on tunnetatav, et teatud segmentides otsitakse üksteist täiendavaid finantsteenuste võimalusi.
    Hansapank ei plaani iseseisvat jaotusvõrku varakindlustuse müümiseks, kasutatakse panga ja liisingu jaotuskanaleid. See võimaldab olulist kokkuhoidu seltsi administratiivkuludelt. Samas on selge, et turul jääb nõudlus ka klassikalise kahjukindlustusteenuse järele, et saaks maandada kõiki kindlustatavaid riske.
    Üks kuluefektiivsuse saavutamise vahend on internet. If Eesti Kindlustus alustas mullu vabatahtliku varakindlustuse toodete müüki internetis. Liikluskindlustusele lisandus kasko- ja reisikindlustus. Veebruari algusest saab internetis sõlmida ka eluaseme koguriskikindlustust ning järgmiste toodete arendused on juba järjekorras. Tänu väiksematele kuludele klientide iseteeninduse arvel võimaldab internet pakkuda ka soodsamat hinda.
    Tegeleme tõsiselt kahjukäsitluse tõhustamisega turul. If on esimene, kes võimaldab oma liikluskindlustuse ja vabatahtliku sõidukikindlustuse klientidel kahju korral pöörduda otse autoparandusse ilma kahjukäsitluse bürood külastamata. Põhjamaades juba aastaid iseenesest mõistetav lahendus on kasulik nii seltsile kui ka kliendile. Usume, et veel sellel aastal on meile järgijaid.
    Nõudluse suurusest kahjukäsitluse otsepartnerite järele annab aimu tõik, et sõidukitega seotud kindlustused moodustasid peaaegu kaks kolmandikku mulluse kahjukindlustusturu 2,7 miljardi krooni suurusest kindlustusportfellist. Kahjusagedus on aga just sõidukitega seotud kindlustusliikides kõige tihedam, näiteks iga kolmanda If Eesti Kindlustuse kaskokliendiga juhtub aasta jooksul õnnetus.
    Hind on kindlasti oluline tegur kindlustusseltsi valikul, kuid pikema kliendisuhte loomiseks on olulisim kahjukäsitlus, mille kaudu luuakse kliendile väärtust. Seetõttu pööramegi kahjukäsitlusprotsessi kvaliteedi ja efektiivsuse tõstmisel tähelepanu infotehnoloogilise infrastruktuuri arendamisele ja koostöö laiendamisele kahjutagajärgede likvideerimises osalevate organisatsioonidega.
    Tähtis suund on kindlustustoodete lihtsustamine, mis peab tagama kaetavate riskide ühese mõistetavuse ja vältima liigset aja- ja paberikulu kindlustuslepingute sõlmimisel.
    Seltsi kuluefektiivsuse ja kliendi aja säästmise suunas tegutsemise näiteks on veel see, et juba 2004. aastal käivitas If eraklientide kontaktkeskuse, et hallata kindlustuslepinguid telefoni teel ja posti vahendusel ilma vahetu kontaktita kindlustusseltsi esindajaga.
    Samuti on võimalik osta erakliendi kindlustustooteid - näiteks kodukindlustust ja õnnetusjuhtumi kindlustust - telefoni teel agendiga kohtumata ja kindlustuse büroodki külastamata. Leping ja poliis saadetakse kliendile tava- või e-postiga.
    Prognoosime, et 2006. aastal ei kasva koguturu kindlustusmaksete laekumised enam nii hoogsalt kui viimaseil aastail, kuid jääb siiski üle 10%. Kahjukindlustusturu kasvuks 2005. aastal kujunes 14%, 2004 oli see 15,2%.
    Oluliseks turuosaliste konkurentsipositsioone mõjutavaks faktoriks on kujunenud tugevnenud hinnakonkurents kõigis müügikanalites. Jätkuvalt on tähelepanukeskmes kindlustusportfelli riskide hindamise ja riskide selektsiooni tõhustamine, et vältida suuri kõikumisi hüvitiste mahus ja sellega kaasnevat vajadust hinnakorrektsioonideks.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.