• OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,13%6 289,13
  • DOW 30−0,53%44 250,53
  • Nasdaq −0,1%20 864,97
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,29
  • OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,13%6 289,13
  • DOW 30−0,53%44 250,53
  • Nasdaq −0,1%20 864,97
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,29
  • 25.07.06, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika teise kvartali kasum kasvas veerandi võrra

Baltika teenis teises kvartalis 22.1 miljonit krooni kasumit, mida on 24,1% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Müügitulud kasvasid teises kvartalis 27.9% 205.0 miljoni kroonini. Jaemüük kasvas 25.6% ning hulgimüük 52.5%.
Kuue kuu müügitulu kasvas 24,7%, 390,2 miljoni kroonini, millest jaemüük moodustas 315,9 miljonit krooni. Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis poolaasta jaekäibest 51% ehk 160 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Montoni jaemüük 19%. Mosaici jaemüük kasvas võrreldes eelmise aastaga 57% võrra 108 miljoni kroonini ja Baltmani müük 31% võrra 35 miljoni kroonini.
Baltika Grupi suurimaks jaeturuks oli esimesel poolaastal jätkuvalt 89 miljoni

Artikkel jätkub pärast reklaami

kroonise käibega Eesti. Eestile järgnes Leedu, kus jaemüük ulatus 77 miljoni kroonini. Suuruselt kolmas turg on Ukraina 55 miljoni kroonise jaekäibega.Lätis ulatus jaemüük esimesel poolaastal 44 miljoni kroonini ning Venemaal 33 miljoni kroonini.
Baltika kõige väiksemal turul Poolas, mis moodustab jaemüügist 6%, kahanes müük eelmise aastaga võrreldes 10% võrra 18 miljonile kroonile.
„Oleme püstitanud Baltika Grupile kõrged kasvueesmärgid aastateks 2006-2008. Nende saavutamine nõuab lisaks meeskonna pingutustele veel ka suuri investeeringuid, eriti perioodi algusaegadel, nii uutesse poodidesse kui ka uutesse kasvuideedesse. Seetõttu on mul topelt hea meel, et me käesoleva aasta esimesel poolel mitte üksnes ei saavutanud aastatagusega võrreldes veelgi paremaid finantstulemusi, vaid valmistasime ette ka mitmed tuleviku kasvu tagavad projektid: Mosaici nimevahetus, uus logistikakeskus, Montoni ja Mosaici suuremad poekontseptsioonid, naisterõivaste premium bränd,' kommenteeris tulemusi Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.
'Juba alanud uue hooaja suurimaks väljakutseks on Baltika ajaloo suurima arvu uute poodide avamine: loodame sügis-talvel suurendada Gruppi kuuluvate poodide arvu 25-30 võrra (sh uusi 22-27).”

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 29 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele