• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,03%5 555,58
  • DOW 30−0,09%40 822,98
  • Nasdaq 0,17%17 425,41
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,65
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,03%5 555,58
  • DOW 30−0,09%40 822,98
  • Nasdaq 0,17%17 425,41
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,65
  • 06.02.07, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Abi saabub tänu mobiilsele häirenupule

Linnavalitsus kavatseb homsel istungil heaks kiita korralduse, mille kohaselt annab SA Johanniitide Abi Eestis Tallinna linnale tasuta kasutada 100-kohalise valvesüsteemi.
See on peamiselt mõeldud kasutamiseks üksi elavate ja operatiivset sotsiaalhoolekandelist või sagedast meditsiinist abi vajavate isikute turvalisuse täiendavaks tagamiseks, tetas linnavalitsus.
Lepingu kohaselt antakse linna kasutusse tasuta 100-kohaline valvesüsteem, mis koosneb mobiilsetest häirenuppudest, lokaalsest valvepultidest ning tsentraalsest kõnede vastuvõtu ja töötlemise riist- ja tarkvarast.
2007.a. eelarve investeeringute kava alusel hangitakse käesoleva aasta jooksul lisaks veel ca 200 mobiilset häirenuppu, mida saab elanike turvatunde suurendamiseks kasutusse võtta.
Süsteem rakendatakse esimeses etapis Lasnamäe ja Mustamäe linnaosades, lokaalsete seadmete klientide eluruumidesse paigaldamist koordineerib sotsiaal- ja tervishoiuamet.
Kõnekeskuse teenust hakkab osutama Päästeameti Häirekeskus (lühinumber 1345), kust suunatakse info vastavalt vajadusele kas sotsiaalsüsteemi, kiirabisse või päästeametisse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele