Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hyundai Ferrari

    Hyundai Coupe Ferrariks faceliftitud mudeliga kohtusin esmakordselt Pariisi autonäitusel.
    Välimus on autol tõeliselt vägev. Eest näeb ta välja nagu pisike Ferrari 360 Modena. Ei tea, kas facelift'i käigus on itaallastelt šnitti võetud või mis, kuid tulemus on suurepärane.
    Tagaosas on muudetud tuled n-ö Lexus Style'i tuledeks, mis tähendab, et läbipaistva klaasi alla on pandud läikiva põhjaga tuled. Jällegi on õnnestunud kogu tagaotsa lahendus.
    Kõik veljed ja muud asjad on selle auto juures nagu rusikas silmaaukku. Kui auto kaubanduskeskuse juures seisis, kogunes selle ümber piisavalt publikut ja inimesed, kes mööda kõndisid, keerutasid oma päid veel tükk aega. Siis saigi selgeks, et vaatavad, järelikult meeldib.
    Sisu on samuti tõeliselt efektne. Istmed on mugavad ja kerge sportlik tugi toestab.
    Armatuur on tehtud normaalsetest materjalidest ja seda, et ta nagisema hakkaks, kartma ei pea. Sportlikud näidikud on paigaldatud ka keskkonsoolile. Värvide lahendus on efektne sinine.
    Isteasend on mugav ja kuskile külgedele ennast pidevalt hullu moodi keerutama ei pea, et mugavamaid poose leida. Rool istub hästi käes, kuid võiks mõõtmetelt natuke väiksem ja sportlikum olla. Käigukang on vägagi käepärane ja käigud lülituvad mõnusalt täpselt ja natuke raskelt, mis ei ole halb, sest see annab aimu, et sa ei istu tavalise väikeauto roolis. Tagaiste on selles autos sümboolne. Korra panin sinna olude sunnil ka inimese istuma, kes siis akrobaadina ennast pidevalt keerutas, et leida natukenegu mugavamaid poose. Pea oli samuti tagaistujal laes kinni ja pidevalt pidi see viltu olema nagu Harri Kirvesniemil maratoni sõites.
    Proovisõidu auto oli V6 mootoriga. Sellel on taga lihtsalt tuim jõud. Ta muudkui tõmbab ja tõmbab. Mingit särtsakust ei ole, kuid ikka vajutatakse sõitjad rahulikult istmesse ja seda niikaua, kuni käigud otsas.
    V6 mootor on suhteliselt raske ja see surub kiirelt kurve võttes autot natuke alajuhitavaks ehk nina kipub ees keeramise asemel otse minema. Üllatusena tuli muidugi see, et kergele alajuhitavusele järgnes ka kerge ülejuhitavus, kui auto kippus n-ö saba liputama.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Inteli aktsia odavnes pärast nõrga prognoosi avaldamist
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.