• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 25.04.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Metsavedajad nõuavad suuremaid kaalupiire

Paraku on jahitavate kannatus lõppenud ning Eesti metsaliidu kaudu korjatakse toetusavaldusi, et pöörduda valitsuse poole ettepanekuga muuta Eesti maanteedel lubatud veokite kogumassi piire. Volvo, Sisu, Scania jt spetsiaalsed metsaveoautod koos järelkärudega on valmistatud nii, et nende 50-60tonnine kogumass ei lõhuks maanteid ega tekitaks ohtu liiklusele. Meil võib aga auto kogumass olla kuni 40 tonni.
Taoline piirang suurendab metsamaterjali veokulusid 1,5 korda. Spetsiaalsete metsaveomasinatega õhu vedamine toob metsavedajate väitel surve kuni 2,5 miljonit.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele