• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,31
  • DOW 300,62%44 367,06
  • Nasdaq −0,46%20 275,3
  • FTSE 1000,11%8 770,97
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,31
  • DOW 300,62%44 367,06
  • Nasdaq −0,46%20 275,3
  • FTSE 1000,11%8 770,97
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 19.06.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq rebis lahti ajaloost

Õllereklaame näeb palju ja võib-olla just seetõttu ei ole nad eriti tähelepandavad. Tihtipeale kulutatakse palju raha järjekordse vahutava klaasi või ümmarguse jutu peale kogemusest, maitsest ja kvaliteedist. Seda enam teeb rõõmu, et leidub reklaame, mis meid sellest kopitama kippuvast sajanditepikkusest kogemusest üles äratavad. Samamoodi nagu aastad tagasi leidis Soome õlu Koff endas jõudu siseneda inimestevahelise suhtlemise maailma (selleks ju õlu mõeldud ongi!), on A. Le Coq oma Special juubeliõlle imagoreklaamiga lahti rebinud kolkapatriotismist ja sajanditepikkusest võltsajaloost.
Kui ma seda klippi esmakordselt nägin, siis pidasin seda mingi välismaa viski reklaamiks. Tundlik režii, dünaamika ja erakordselt hea muusika muudavad selle klipi väga eristuvaks reklaamiks, mis on nauditav sellisena, nagu ta on. Seal ei ole sõnagi juttu tootjast või mingist absurdsest kahesajast aastast. Seal on lihtsalt see, mis muudab elu elamisväärseks - kultuur. Ja läbi selle heiastub klaasi põhjas keegi A. Le Coq, kellest mul isiklikult ei ole sooja ega külma. Aga selle klipi kontekstis mõjub ta intelligentselt.
Ma tean, et juhatuste esimehed ei saa aru, kuidas sellised reklaamid raha teenivad või kuidas nende tulemust mõõta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aga ma ütlen üht - inimestel on hing, mis ei kaalu midagi, kuid millest ometigi sõltub kõik. Ma tahaksin näha rohkem reklaame hingele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele