• OMX Baltic0,15%291,99
  • OMX Riga0,03%907,93
  • OMX Tallinn0,18%1 950,15
  • OMX Vilnius0,05%1 243,03
  • S&P 5000,06%6 715,35
  • DOW 300,17%46 519,72
  • Nasdaq 0,39%22 844,05
  • FTSE 1000,56%9 480,3
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,33
  • OMX Baltic0,15%291,99
  • OMX Riga0,03%907,93
  • OMX Tallinn0,18%1 950,15
  • OMX Vilnius0,05%1 243,03
  • S&P 5000,06%6 715,35
  • DOW 300,17%46 519,72
  • Nasdaq 0,39%22 844,05
  • FTSE 1000,56%9 480,3
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,33
  • 12.10.07, 16:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink kaotas septembris 15% Eesti-Rootsi liini reisijaid

Tallink Grupp vedas 2007. aasta septembris 502 605 reisijat, mida on 2.8% vähem kui septembris 2006. Eesti-Rootsi liinil aga oli reisijaid lausa 15,1% vähem.
Veetud kaubaveo ühikute arv langes 4,6% ning veetud sõiduautode arv tõusis 8.6%, teatas Tallink.
Reisijate numbrite langus on ettevõtte teatel peamiselt tingitud väiksemast laevade ja reiside arvust võrreldes eelmise aastaga.
Eesti-Rootsi liinil mõjutas reisijate arvu M/L Romantika korrapärases dokisviibimine, mistõttu ei opereerinud laev liinil kaheksa päeva. Erinevalt eelmisest aastast ei opereeri M/L Vana Tallinn enam Paldiski-Kapellskäri liinil.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suuremaks kaotajaks olid veel Soome-Saksa liin, millel oli 28,6% vähem reisijaid, ning ka Soome-Rootsi liin, kus oli möödunud septembriga võrreldes 9,1% vähem reisijaid.
Soome-Rootsi liinil oli vähem reisijaid, kuna M/L SkyWind müüdi augustis 2007 ja laev septembris 2007 enam ei opereerinud. Kolm päeva oli tööst eemal ka M/L Silja Festival, mis viibis korrapärases dokis.
Reisijate arv kasvas Eesti-Soome liinil (1,9%) ja Läti-Rootsi liinil (108.2%). Viimasele andis lisa see, et liinil oli ühe laeva asemel kaks alust ning igapäevased väljumised mõlemasse sihtpunkti võrreldes ühe laeva opereerimisega eelmisel majandusaastal on suurendanud Läti-Rootsi liini mahtusid.
Kaubavedudest olid septembris paremad näitajad Eesti-Soome (+10,1%) ja Läti-Rootsi Liinil (+101,4%). Suurimaks kaotajaks jäi kaubavedudes Soome-Rootsi liin (22,1%).
Nii kauba- kui reisijateveole mõjus Tallinna-Helsingi liinil hästi „Tallink Shuttle’i“ teenus, mis andis parema tulemuse kui varasem Autoexpress.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele