• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,39
  • 19.11.07, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veeb alustas rünnakut televisiooni vastu

Videosaidi asutaja Inglismaal räägib, et reklaami ülekolimine traditsioonilisest meediast internetti on jõudmas finaali, kirjutas International Heral Tribune.
„Me oleme aastaid elu välja pigistanud ajalehtedest, ajakirjadest ja raadiost ning nüüd me oleme väga lähedal ka viimasele piirile,“ ütles videosaidi Heavy.com kaasasutaja Simon Assad, viidates reklaami liikumisele traditsioonilisest meediast internetti. “Televisioon on viimane osa sellest turust, mida me pole veel läbi torganud.”
Heavy.com ning teised veebivideo teenused on oma püssitoru samuti televisiooni poole pööranud. International Heral Tribune kirjutab, et video vohab internetis ning enam ei piirdu see klippidega tualetis käivast kassist, vaid uued interneti videoesitused näevad rohkem välja nagu televisioon, sh mõningatel juhtudel ka reklaam.
International Heral Tribune küsib, kas telestiilis video veenab suuri brände internetireklaami enam omaks võtma. EMarketer hindab, et veebis olevad videoreklaamid toodavad 4,3 miljardit USA dollarit või umbes 10 protsenti kogu internetireklaami aastatulust. Seni on veebivideoid rohkem vohamas USAs, Analüütikute sõnul aga on internetiäri õitsengut ja USAga võrreldavat kasvu oodata ka teistel turgudel, näiteks Inglismaal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele