• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Must aasta liikluses tõstab liikluskindlustuste hinda

    Järgmisel aastal on taas oodata liikluskindlustuse hinnatõusu viie kuni kümne protsendi võrra, mille on tinginud suurenenud liikluskahjude arv.
    Salva Kindlustuse ASi liikluskindlustuse osakonna juhataja Tõnis Tohver kinnitas, et viimaste kuude jooksul on liikluskindluse tariife korrigeeritud ning need on lähiajal veelgi tõusmas.
    Tohver rääkis, et arvestades koguturu tänast kahjusust ning remondiettevõtete plaani töötunni hindu jätkuvalt tõsta, võib uskuda, et liikluskindlustuse hindade korrektsioonist järgmise aasta esimesel poolel ei pääse enamik seltsidest.
    Kaskokindlustuses ennustas ta stabiilsust, hinnatõusu ei prognoosinud. Hinnatõus võib kasko puhul tabada vast ainult teatud marki sõidukeid, mille esinduste remonditöötunni hinnad on lähiaegadelt oluliselt tõusmas.
    Olenevalt piirkonnast, sõidukist ja kindlustusvõtjast võib liikluskindlustuse hinnatõus olla erinev, kuid see jääb keskmiselt 5-10 protsendi piirimaile. Tohveri sõnul on praegu Eesti keskmine kahju varakahju puhul Euroopa omast kaks korda väiksem, isikukahju puhul on vahe umbes neljakordne.
    Suurenenud on ka kindlustusseltside rahalised väljamaksed. Varakahjude suuruse tõusu taga on peamiselt kolm faktorit: remondiettevõtete töötunni hindade järjepidev tõus, varuosade kallinemine ja uuenenud autopargiga kaasnevad suuremad kahjusummad.
    If Eesti Kindlustuse juhatuse esimees Andres Sooniste kinnitusel on hinnatõus toimunud juba sel aastal 15% võrra ning on jätkuv kuni olukorra normaliseerumiseni. Peamine hinnatõusu põhjus on isikukahjude osakaal väljamaksetes ja vastav mõju reserveerimismetoodikale. Põhjus on isikukahjude võimalikus ilmnemises ja vastavate nõuete suurenemises mitme aasta perspektiivis. Sooniste andmetel on 2007. a liikluskindlustuse kogukahjum kolme kvartali kokkuvõtteks hoolimata toimunud hinnatõusust 90 miljonit krooni, kusjuures kahjum jaguneb kõikide Eestis esindatud liikluskindlusega tegelevate kindlusandjate vahel.
    Liikluskindluse hinna tõus või langus sõltub liiklusolustikust ja remondifirmaga seotud kuludest ehk ka üldistest trendidest Eesti makromajanduslikul tasandil. Sooniste arvates saaks Eesti riik hinnatõusu mõjutada alkoholipoliitika radikaalse muutmisega ning liikluskorralduse ja teede olukorra parandamisega.
    ERGO Kindlustuse kindlustusdirektor Andres Konsapi kinnitusel on ERGO näitel üleüldine hinnatõusu tõenäosus väike. Tihenev konkurents paneb seltside tegevusele piirid. ERGO Kindlustus ei plaani järgmisel aastal üleüldist hinnatõstmist liiklus- ega ka kaskokindlustuses, vaid jälgitakse pidevalt kindlustustehnilist tulemust kõikides kindlustusliikides ning hindu korrigeeritakse vastavalt vajadusele. Tänavu korrigeeriti hindu nende sõidukite gruppides, kus tulemus on olnud kõige halvem.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Toidutööstuse juht: uus reaalsus on oluliselt kallim
Väga tõenäoliselt mõjutab alanud toormete hinnaralli toiduhindu nii sügisel kui ka 2023. aastal, kirjutab toidutööstusettevõtte Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Väga tõenäoliselt mõjutab alanud toormete hinnaralli toiduhindu nii sügisel kui ka 2023. aastal, kirjutab toidutööstusettevõtte Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Homsest saab kaubelda Punktide aktsiatega
Punktid Technologies vastab Nasdaq Tallinna teatel kõigile börsil noteerimise tingimustele ning kauplemine võib First Northi alternatiivturul alata neljapäeval.
Punktid Technologies vastab Nasdaq Tallinna teatel kõigile börsil noteerimise tingimustele ning kauplemine võib First Northi alternatiivturul alata neljapäeval.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Netflix koondas tulude langemise tõttu 150 inimest
Netflix koondas töötajad vaid kuu aega pärast seda, kui teatas, et kaotas esimest korda viimase kümnendi jooksul tellijaid.
Netflix koondas töötajad vaid kuu aega pärast seda, kui teatas, et kaotas esimest korda viimase kümnendi jooksul tellijaid.
Soome suur automüüja läks rootslastele
Soome autokaubanduses toimuvad suured muutused, sest üks selle peamisi tegijaid Laakkoneni autokontsern müüakse kogu tegevusega Rootsi, kirjutab Kauppalehti.
Soome autokaubanduses toimuvad suured muutused, sest üks selle peamisi tegijaid Laakkoneni autokontsern müüakse kogu tegevusega Rootsi, kirjutab Kauppalehti.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.