• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 03.01.08, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Auto: jäime sobiva mudeli puudumise tõttu eemale

Saksa Auto juhataja Jussi Pärnpuu sõnul pidas Tallink Takso võimaliku suurema autoostu läbirääkimisi ka nende ettevõttega, kuid sobiva mudeli puudumise tõttu jäi koostöö ära.
„Eks me mingit serva pidi olime protsessis sees, aga meil ei olnud toodet, mida otsiti. Jäime sobiva mudeli puudumise tõttu eemale. See oli segane lugu, sest ka tegijail endal ei olnud alguses selge, millist autot nad otsivad,“ kommenteeris Pärnpuu läbirääkimisi.
Asi siiski nii hull ei olnud, et Saksa Auto tehingust hea meelega eemale oleks jäänud. „Meilgi oleks hea meel autosid müüa,“ märkis Pärnpuu.
Kallite autode kasutamist taksodena peab Saksa Auto juht mõistlikuks, kui kogu tegevus on hästi organiseeritud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Üle maailma on mersud taksona väga levinud. Kui seda parki hästi hallata ja soetushind on hea, siis on kallimate autode pidamine väga mõistlik. Ja kliendil on rõõm sellises taksos sõita,“ arvas ta. Pärnpuu sõnul oleneb kõik raamtingimustest.
„Ma ei tahaks tehingu hinda kommenteerida, kuna ei tea kõiki eritingimusi, kuid normaalallahindlusega sellist äri kindlasti teha ei kannata,“ ütles ta.
Pärnpuu ise oleks hea meelega ka ise Tallink Takso klient ning sõnab, et on igati nõus hea teenuse eest ka rohkem maksma. „See, mis praegu siin taksonduses toimub, on ju õudus kuubis!“ kritiseeris ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele