• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • 25.01.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kergelt kergitatud Volvo

Kui tänapäevaseid Volvosid vaadata, siis ei jää isegi kahtlusepiiska, et nende disainistuudios käiakse valge särgi ja lipsuga ning kõnetatakse teineteist ainult teie- vormis.
Arvatavasti on ka pliiatsid alati sama teravad ja kõigil toolid sama värvi.
Kindlasti on toas ka mingi maitsekujundaja, kes mõnd liialt julget joont nähes ägedalt ohkima hakkab ja patustanud disaineri oma tuppa hallile vaibale kutsub. Ma ei taha sugugi öelda, et Volvo oleks kole auto, ta on lihtsalt täiesti riskivaba.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Volvo sisu tähendab põhimõtteliselt klaaslauaga kontorit, mis kujundatud metalsete esemetega ja võimalikult minimalistlikult. No võtame näiteks keskkonsooli, mis on igati kena, kuid efekti mõttes tehtud tagant tühjaks. Loomulikult saab sinna asju panna, kuid see on piisavalt tüütu ning seda võib pigem tuua välja disainielemendina. Samas on autos aga kõik lahendatud enam-vähem selliselt, et vajalik oleks käe-jala juures.
Sõita on autoga sama tunne nagu seal sees istuda - kõik on väga kange ja turvaline. Samas näeks ma heal meelel ka rohkem emotsiooni, mis peaks minuni jõudma läbi vedrustuse ja rooliratta. Rooli taga võib kasvõi virila näoga manguda, et palun, tantsime kasvõi natuke, kuid auto vastab selgelt ja üheselt, et me jõuame sihtpunti ühes tükis ja väga turvaliselt, unusta rumalused.
Nelikvedu hoiab auto maa peal väga kindlalt ja end eriti lollitada ega eksitada ei lase. XC 70ga sõitmine pani mulle pähe mõtte, et see oleks auto, mille ma ostaks oma teisele poolele, sest ma tahan, et tema ja võsukesed jõuaksid alati kindlalt ja turvaliselt punktist A punkti B.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele