• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 5000,12%6 378,33
  • DOW 300,01%44 638,32
  • Nasdaq 0,26%21 153,66
  • FTSE 100−0,01%9 135,29
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • 07.03.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Genfi näitusel palju meie turule olulisi uudiseid

Uudiseks number üks võib pidada Infiniti sisenemist Euroopa turule. Näidati ka kogu mudelirivi, millega siin tegelema hakatakse. Selgeks sai ka see, et Eestis hakkab Infiniti müümisega tegelema Fakto Auto, kes muidu tuntud Nissani edasimüüjana. Uus esindus lubati avada juba lausa järgmise aasta alguses. Kerge igatahes uue tulijana premium-klassi sisenemine ei ole. Ja mark tahab kõvasti töötamist.
Teiseks hitiks oli Dacia totaalne muutumine uue Sandero näol. Uus väike keskklassi auto ei meenuta mingi nurga alt Daciat. Iga kandi pealt täiesti soliidne auto. Muide, autol olid küljes juba sügisel esitletava uued Dacia märgid.
See peaks olema algus suurele muutusele, kus Dacia muutub igavast kastist natuke soliidsemaks ja silmadele vastuvõetavamaks. Sandero peaks Eestisse jõudma juba aasta lõpus. Hinna kohta ei osata veel täpselt öelda, see peaks tulema 100 000 ja 150 000 krooni vahele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Meie turu mõistes oli kindlasti oluline Honda Accordi uuendus. Siiani Avensisele müügis pidevalt kaotanud mudel on igati löögivalmis ja peaks arvatavasti Toyota sama klassi autole nüüd tagatulesid näitama. Küsimus on ainult, kui kauaks. Sest Avensise praeguse mudeli iga hakkab lõppema, oodata on muutusi ka sealpool.
Olles enne näinud uut Ford Kugat nii piltidel kui ka kontseptina, ei osanud ma siiski oodata, et tootmisse minev asi nii ilus ja eriline on. Mingi nurga alt ei oskaks seda süüdistada Fordiks olemises.
Volkswagen korraldas oma esitluse ära juba näituse eelõhtul. Seal näidati uut Sciroccot, mis on vägagi efektne.
Samas tundub ta väga Golfi klassi autona ja seega on natuke arusaamatu, milleks iseenda GTI-le konkurenti on vaja tekitada, sest praegu pakutavaks võimsaimaks mootoriks on sellesama Golf GTI kahesaja hobujõuline mootor.
Oluliseks tuleb aga pidada firma kahte teist teadet. Esiteks seda, et Volkswagen Group on nüüd Scania enamusosanik, ja teiseks seda, et Porsche sai Volkswageni enamusosanikuks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele