Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hiina autod tulevad jälle

    Premium Motorsi juhi Jürgen Vesteri sõnul on neil leping sõlmitud seitsme erineva mudeli peale. Praegu on Eestis vaid üks mudel, milleks on keskmist mõõtu maastur.
    Autol on erinevalt teistest Hiina markidest olemas ka Euroopa tüübikinnitus, millega saab autod ka kohe arvele. Eestis on praegu kaks sellist autot. "Üks on registris kui demoauto ja teine jääb salongi seisma," lisas Vester.
    SCEO maastur on Eestis üldse esimene Hiina auto, mis on tüübikinnitusega arvele võetud. Mujal Euroopas ja loomulikult Venemaal on neid arvele võetud juba mõnda aega. Praegu salongis oleva auto hind algab 329 000 kroonist.
    Eriti tuleb rõhuda sellele, et Hiina autode algvarustustase on väga kõrge, näiteks on juba nahksisu põhivarustuses.
    Autot saab tellida ka gaasiseadmega, mis teeb temast kindlasti oma klassi ühe ökonoomsema sõiduki, neelates vaid seitse liitrit saja kilomeetri kohta. Jõuallikana kasutatakse Mitsubishi 2,4liitriseid viimase põlvkonna mootoreid.
    Vesteri kinnitusel saab auto korraliku garantii ja väga hea liisingupakkumise.
    Lähiajal on sama müüja poolt oodata ka teise Hiina margi Landwindi tulekut. Seda tugevalt ümberehitatud maasturi näol, mis paar aastat tagasi siinmail tugevat furoori tekitas. Aasta lõpupoole on oodata ka mahtuniversaali Fashioni lisandumist Euroopa tootevalikusse.
    Aprilli teisel poolel avataval Tallinn Motorshow'l teeb oma esmaesitluse veel üks Hiina mark nimega Brilliance.
    Autode Balti regiooni maaletooja Brilliance Motors OÜ tegevdirektori Jaanus Nieländeri sõnul on neil näitusel väljas kolm autot - BS6, BS4 ja BC3. Kohe hakatakse müüma mudelit BS6 ja aasta jooksul lisanduvad ehk teised kaks. Edasimüüjad on juba leitud ja margi vastu on Nieländeri sõnul huvi väga suur.
    Hinnad selguvad samuti näitusel, kuid nende klass saab olema selline, et nad ei ole väga palju odavamad oma konkurentidest.
    Konkurentideks peab Nieländer põhiliselt Korea tooteid. Esialgu on autod üksiktüübikinnitusega. Nieländer arvab, et kui Jaapani auto murdis end turule 20 aastaga, Korea autod 15 aastaga, siis Hiina autodel kulub selleks viis aastat.
    KIAde maaletooja KIA Auto AS Balti regiooni turundusdirektori Kristel Kõrgmaa sõnul nad Hiina autodes endale erilist konkurentsi ei näe. Küll nõustus Kõrgmaa väitega, et Hiina autod tulevad niikuinii lõpuks tugevalt turule.
    Sissesöömise aja suhtes arvas Kõrgmaa, et selleks kulub ikka aastaid, seda teadvat nemad oma kogemustest.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kehv majandustulemus laskis Neste aktsia põhja
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.