• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 5000,00%6 280,46
  • DOW 300,00%44 650,64
  • Nasdaq 0,09%20 630,66
  • FTSE 100−0,35%8 944,57
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 5000,00%6 280,46
  • DOW 300,00%44 650,64
  • Nasdaq 0,09%20 630,66
  • FTSE 100−0,35%8 944,57
  • Nikkei 225−0,19%39 569,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • 11.04.08, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: pisi-Ferrari Dino

Siin on lõplikud tõendid sellest, et Ferrari ehitab uut Dinot.
Automedia eksklusiivsetel spioonifotodel on esimene testauto. Kuna see on põhjalikult maskeeritud, ei ole aru saada, milline uus sõiduk täpsemalt välja nägema hakkab.
Spioonide teatel identifitseerib uue auto paremini mootori hääl või õigemini selle puudumine. See ei kõla nii teravalt nagu F430 näiteks.
Klassikalist Dinot toodeti aastatel 1968–1976 ja see sai nime autotegija asutaja Enzo Ferrari poja Alfredino “Dino“ Ferrari järgi, kes suri 1956. aastal 24aastasena lihasdüstroofia tagajärjel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vanal Dinol oli juhi seljataga V6-mootor, uus saab V8-mootori, millel on 400 hobujõudu.
Dino maksab tõenäoliselt umbes 100 000 eurot ehk 1,5 miljonit krooni. Asjasse pühendatud arvavad, et Ferrari võib müüa 4000 Dinot aastas, kui see tootmisse jõuab. Autot hakatakse tootma Maserati tehases Modenas Itaalias.
Kuigi Ferrari eitab igasugu jutte uuest Dinost, ootab Automedia seda turule juba 2009. aastal.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 5 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele