• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 17.07.08, 19:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ameerikas avaldatakse pilootidele survet kütuse säästmiseks

U.S. Airways avaldab pilootidele survet, et nad kasutaksid vähem kütust, õõnestades sellega nende autoriteeti ja lennu turvalisust.
Kaheksa pilooti ja nende ametiühing on teinud avalduse Ameerika lennuametile, süüdistades lennufirmat pilootide autoriteedi õõnestamises ja turvalisuse ohtu seadmises, sest lennuki vastutav piloot otsustab kaasavõetava kütuse hulga ning Ameerika lennundusreeglid näevad ette minimaalselt 45 minutilise kütusevaru peale õige lennuaja lõppemist, vahendas CNN.
Pilootide sõnul kutsuti välja kaheksa lennukikaptenit, kes võtsid 45 minutilise kütusevaru asemel kaasa tunnise kütusevaru. Need lendurid viidi kütuse säästmise treeningule ja seal öeldi neile, et kui nad küsivad veel lisakütust, siis nad riskivad oma piloodilitsentsiga.
U.S. Airways aga väidab, et tegemist ei ole karistusmeetmega. Firma esindaja sõnul ei ole pilootidel mingit ohtu kaotada oma tööd. Esindaja sõnul on turvalisusel nende firma tegevuses kõige olulisem roll.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lennufirma sõnul organiseerisid nad makstud ühepäevase koolituskursuse, et üle korrata turvalisusnõuded ja rõhutada sobivate kütusehulkade kasutamist ajal, kus peab säästlikumalt käituma.
Lisakütus teeb lennuki raskemaks ja seetõttu vajab see rohkem kütust. U.S. Airwaysi kütusevarud on kohale jõudes tavaliselt kaks korda suuremad, kui miinimumõuded seda ette näevad.
Ühendriikide transpordiministri sõnul võib piloot alati keelduda lendamast, kui ta leiab, et lennukis ei ole piisaval hulgal kütust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele