• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,86%6 280,72
  • DOW 300,76%44 820,99
  • Nasdaq 1,05%20 608,24
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,86%6 280,72
  • DOW 300,76%44 820,99
  • Nasdaq 1,05%20 608,24
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 25.07.08, 16:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku veeb võtab tulevikus eeskuju Carlsbergist

Saku Õlletehas kommunikatsioonijuhi Priit Põikliku sõnul pööravad nad oma kodulehele suurt tähelepanu ja uus omanik hakkab mõjutama ka veebis olevat.
„Meie firma puhul on koduleht paljude inimeste infoallikas, otsitakse infot toodete kohta. Kuna õlu ei ole vaid jook, vaid ka emotsioon, siis saadetakse selle kohta ka palju tagasisidet. Ka on oluline lehe inglisekeelne versioon, sest me ekspordime oma toodangut paljudesse riikidesse ja soov on seda intensiivistada,“ sõnas Põiklik.
Kommunikatsioonijuhi sõnul on nad veebis üritanud rahuldada ka enne Carlsbergi ülevõtmispakkumist olnud 4000 aktsionäri infonälga. „See on veebi väga tähtis osa,“ lisas ta kommenteerides Hallvarsson Halvarssoni Webranking’i edetabelit, kus Saku Õlletehase koduleht maabus 29,75 punktiga kuuendal kohal.
Ka pööravad nad suurt rõhku sotsiaalsele vastutusele. „Kui vaatate meie veebi, siis ei ole viimane uudis mitte õllest vaid ülekutse Viljandi Folgi, mille suursponsor me oleme, korralikult käituda,“ juhtis Põiklik tähelepanu nende sotsiaalkampaaniatele ja sellele, et nad üritavad inimesi harida ja ennetada alkoholi tarbimisega seotud negatiivset.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Põikliku sõnul on nende veeb juba küllalt vana ja täiesti ise välja mõeldud, siiski peagi on oodata, et see saab rohkem Saku Õlletehase omaniku Carlsbergi veebi nägu. „Neil on ka väga hea veebileht,“ lisas ta.
Põiklik leiab, et Eesti firmade veebilehed on üldiselt heal tasemel. „On erandeid, kuid see on pigem üldine firma suhtluskultuur, mis jätab soovida, näiteks prügiveofirmadel,“ lisas ta. Tema sõnul on head veebilehed Kaubamajal ja EMTl.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele