• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 22.08.08, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika viib Ivo Nikkolo brändi Lätti

AS Baltika avab täna esimese Ivo Nikkolo esinduskaupluse Lätis. Riias avatava poega on rõivakontsern täitnud lubaduse viia premiumbränd kõikidesse Balti riikidesse.
Käesoleva aasta lõpus plaanib ettevõte laiendada Ivo Nikkolo valikut ka Leedus, avades kaks täiendavat kauplust.
AS Baltika juhatuse esimehe Meelis Milderi kinnitusel on kaubamärgi müük esimesel uuel turul – Leedus, kujunenud edukaks. „Ivo Nikkolo on hetkel Baltika brändiportfelli kõige kiiremini kasvav kontseptsioon Leedu turul ning see andis kindlustunnet ka Lätti laienemisel,“ sõnas Milder.
Milderi kinnitusel on Baltimaades selles segmendis, kus Ivo Nikkolo paikneb, konkurentsisituatsioon leebem, kui näiteks kiirmoebrändide vallas. „Klientide hulk, kes eelistavad terviklikku ja stiilset väljanägemist, kõrget kvaliteeti ja mainekat brändi hetketrendidele, kasvab pidevalt ning Ivo Nikkolo peab kasvama koos nendega,“ rääkis Milder. Pikemas perspektiivis soovitakse Milderi sõnul muuta Ivo Nikkolo omas nišis arvestatavaks moebrändiks kogu Kesk- ja Ida-Euroopas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ivo Nikkolo esimene kauplus väljaspool Eestit avati mullu märtsis Leedus. Hetkel on kaubamärgil 7 kauplust, neist neli asuvad Eestis, kaks Leedus ja üks (täna avatav) Lätis.
2007. aastal (tegemist oli Ivo Nikkolo esimene täisaastaga Baltika Grupi koosseisus) kujunes kaubamärgi jaemüügiks 25 miljonit krooni (1,6 miljonit eurot).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele