Tarbijakaitseametile esitati mais 139
avaldust, millest 73 puudutas kaubandust, olles seotud tööstuskaupadega.
35 kaebust laekus mais tehnikakaupade kohta, probleemid mööbliga olid kaebuste sisuks 9 korral ning jalatsid, kotid, rõivad ja muud tekstiiltooted valmistasid tarbijatele peavalu kokku 19 korral.
Teenuste kohta laekus 65 pretensiooni. Jätkuvalt laekus enim kaebusi internetikaubanduse kohta - 16. Rohkem kaevati ka ehitusteenuste (11 korral) ning turismiteenuste (9 korral) peale. Kaabel-, Digi ja SAT TV kohta esitati mais 6 ning finantsteenuste (laenud, liisingud jms) 4 kaebust.
Tarbijakaitseamet koostas mais kaubandus-ja teenindusettevõtetele 446 kontrollakti. Kontrollimise põhjal tehti 1 ettekirjutus, 111 otsust väärtegude kohta kogusummas 62 860 krooni, suulise hoiatusega piirduti 8 korral.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mais tegid tarbijad ning ettevõtjad Tarbijakaitseametile 526 kirjalikku järelepärimist.