• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 23.10.09, 21:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autojuht kiiruskaamerate alas gaasipedaali ei talla

Keskmine sõidukiirus Tallinna-Tartu maanteel kiiruskaamerate alas on 85 km/h, selgus viimaste nädalate jooksul läbi viidud kaheksa kiiruskaamera mõõtetulemustest.
Kõige madalam keskmine sõidukiirus oli 94,7. kilomeetril (70 km/h) ning kõrgem 72,5. kilomeetril (91 km/h), teatas maanteeamet. Keskmine kiirusepiirangu rikkujate arv ööpäevas ulatus sajast kuni kahesajani – keskmine liiklejate arv ööpäevas on viis kuni seitse tuhat.Tänaseks on paigaldatud neliteist kiiruskaamera mõõtekabiini ning viimased mõõtekabiinid paigaldatakse järgmisel nädalal. Käimas on testperiood ning kiiruskaamerad teevad kiiruseületajatest pildi – sekkumiskünnis on 90 km/h alas seatud kiirusele 97 km/h. Pildistamise ajal on näha kiiruskaamera punase välklambi sähvatust, mis on juhile signaaliks selle kohta, et sõidukiirust tuleks vähendada. Kasutatav välklamp on varustatud punase filtriga, et oleks välistatud sõidukijuhi pimestamise oht.Kuusteist kiiruskaamerat paigaldatakse ligikaudu 65-kilomeetrisele lõigule Tallinna-Tartu maanteel. Asukohtade valimisel on silmas peetud inimkannatanutega liiklusõnnetuste statistikat viimase viie aasta jooksul, liiklussagedust, sõidukite kiiruseid sellel lõigul, elektri kättesaadavust ja kohalikke olusid. Teelõikudele paigaldatakse automaatkontrollist teavitavad liiklusmärgid.Testperiood ei too liiklejatele kaasa mingisuguseid karistusõiguslikke tagajärgi, st väärteomenetlust ei algatata ja isikuid ei trahvita.Kiiruste automaatkontrolli terviksüsteem käivitatakse detsembrikuu alguses.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele