• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 20.12.09, 12:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vikerraadio alistas kommertsjaamad

Suurimate kommertsjaamadega võrreldes on Vikerraadiol suur ja lojaalne kuulajaskond - paljude inimeste jaoks on Vikerraadio ainus ja peamine jaam. Samas kommertsjaamade auditoorium on dünaamilisem, kuulajad on valivamad ja vahetavad sagedamini jaamu, selgus EMORi uuringust. 
EMORi raadiopäevikuuringu andmeil kuulasid eestlased 2009. aastal enim Vikerraadiot ja mitte-eestlased Raadio 4ja. Vikerraadiot kuulas 2009. aastal iga nädal keskmiselt 42 protsenti eestlastest, ühtekokku oli rahvusringhäälingu suurimal raadioprogrammil keskmiselt 330 tuhat kuulajat nädalas.
Kuulajaskonna suuruselt järgnesid Vikerraadiole kommertsjaamad Sky Plus 293 tuhande ja Raadio Elmar 272 tuhande kuulajaga nädalas.
  Venekeelsetest raadiojaamadest on suurima kuulajaskonnaga Raadio 4, mida kuulas 2009. aastal iga nädal keskmiselt 53 protsenti mitte-eestlast. Ühtekokku oli jaamal keskmiselt 193 tuhat kuulajat. Raadio 4-le järgnesid Russkoje Radio 174 tuhande ja Sky Raadio 143 tuhande kuulajaga nädalas. Edukas oli 2009. aasta ka Klassikaraadiole, sest kuulajaskond kasvas aastaga üle 20 protsenti ehk 10 tuhande inimese võrra. Tänavu kuulas Klassikaraadiot iga nädal keskmiselt 56 tuhat inimest. Klassikalise muusika raadiojaamade kuulatavuse tõusu on täheldatud ka teistes riikides ning seda on seostatud majandusraskuste ja sotsiaalse ebakindlusega - see on pannud inimesi otsima suuremat seesmist rahu ja tasakaalu, muu hulgas klassikalist muusikat kuulates. Raadio 2-e kuulas nädalas keskmiselt 150 tuhat ja Raadio Tallinnat 18 tuhat inimest. 2009. aastal kuulasid Eesti elanikud raadiot ligi neli tundi päevas, mõnevõrra vähem kui varasematel aastatel. Raadioauditooriumi uuringut viib päevikuuringuna regulaarselt läbi AS EMOR. Raadiouuringus osaleb igas kuus umbes 900 Eesti 12-74-aastast elanikku. Meetodi täpsema kirjeluse leiab AS EMOR-i kodulehel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele