Kui raha pole, siis poodi niisama naljalt tuulama ikka ei lähe ja seda on jaemüüjate tulemused varem ka kõnekalt peegeldanud. Nüüd paistab sektoris juba üsna tuntav valgusjuga, kuigi prožektorituledest on veel vara unistada.
Eile avaldas oma lõppenud kvartali tulemused Skandinaavia päritolu, aga Euroopa mõistes suuruselt teine rõivaste jaemüüja Hennes & Mauritz (H&M). Tulemused olid üle ootuste head! Kasum kasvas 45 protsenti, 3,74 miljoni Rootsi kroonini, ning käive kerkis 7 protsendi jagu, 24,8 miljardi Rootsi kroonini.
Tulemused olid sedavõrd rõõmustavad, et investorid tuiskasid ummisjalu aktsiaid ostma ning tõstsid hinna kõigi aegade kõrgemale tasemele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tundub, et pisut odavamat kaupa müüvad jaeketid liuglevad või sees - aga midagi sarnast saab öelda ka näiteks maailmas ilmselt üht kallimat kaupa müüva keti, Tiffany & Co, kohta, kelle tuntumad artiklid on teemantidega kaunistatud ehted. Alles mõni nädal tagasi avaldas ettevõte oma jaanuaris lõppenud kvartalikäibe 17protsendilise kasvu ning ka kasum kerkis 3,7 korda aastatagusega võrreldes. Kuigi tulemus jäi analüütikute ootustele alla, on tegemist ikkagi kasvuga.
Pikemalt saad börsiuudist lugeda
SIIT. Selleks vajaliku päevapileti saad osta
SIIT.
Autor: Silvia Viidik, Jaana Pikalev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!