Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pooled inimesed pidasid ausa hinnastamise kampaaniat kasutuks

    Eesti Panga tellitud uuringufirma TNS Emor küsitluse kohaselt jõudis riiklik euroteavitus ühtlaselt hästi kõikidesse sihtrühmadesse. Küsitletud pidasid teavitusmaterjale pigem vajalikuks, mõnevõrra pessimistlikum oli suhtumine ausa hinnastamise kampaania suhtes.

    TNS Emori viimase, jaanuari keskel läbiviidud uuringu kohaselt oli euroteavituse materjale tähele pannud 97 protsenti küsitletutest. Kõigis rahvuse, vanuse, sissetuleku või elukoha alusel moodustatud sihtgruppides oli euroteavituse märkamise protsent 95 või enam.
    TNS Emor märkis oma uuringu ülevaates, et tavapäraselt ei jõua erinevad teavituskampaaniad Eestis võrdselt hästi eestlasteni ja mitte-eestlasteni. Riikliku euroteavituse kampaanias olid muukeelsed inimesed mõnevõrra vähem märganud ausa hinnastamise kampaaniat, ülejäänu osas oli märkamise tase ühtlaselt kõrge. Samuti oli TNS Emori hinnangul tähelepanuväärne linnas ja maal elavate inimeste võrdne teadlikkus.
    Vastavat infomaterjali näinud inimestest hindasid kasulikuks:
    ·         trükiseid euro sularaha kohta 71 protsenti;
    ·         plakateid euro sularaha kohta 63 protsenti;
    ·         pangakaardi suurust kallutatavat kursikaarti 65 protsenti;
    ·         kassapidajatele mõeldud buklette võltseurode kohta 78 protsenti;
    ·         nägemispuuetega inimestele mõeldud „kõnelevaid kaarte“ 58 protsenti;
    ·         ausa hinnastamise kampaania plakateid 47 protsenti;
    ·         ausa hinnastamise kampaania reklaame 48 protsenti.
    Eurole ülemineku teavituskampaania märkamise uuringud tehti igakuiselt alates mullu oktoobrist ja lõpetades tänavu jaanuariga. Uuring viidi läbi regulaarsete Omnibuss-tüüpi intervjuudena telefoni teel. Valim oli esinduslik Eesti 15-74 aastaste inimeste suhtes. Küsitluses osales iga kord 500 inimest, mille tulemusel võib mõõteveaks olla kuni 4,4 protsenti.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.