• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas iga kajastus on ikka hea kajastus?

    On levinud arvamus, et iga meediakajastus on hea ja tuleb kindlasti kasuks, sest sinust räägitakse. Kuigi see arvamus on osaliselt tõsi, ei ole kõik siiski nii lihtne. Enamikul juhtudel on oluline aga sisu. Kes selles kahtleb, võib ennast kujutada British Petroleumi juhina ja mõelda, kas suur kajastuste hulk tuli ettevõttele kasuks. Sarnaseid näiteid leiab ka Eestist, kus nii mõnigi partei on omal nahal kogenud, kui palju tähtsam kajastuste kvantiteedist on kvaliteet. Kuigi negatiivsed uudised püüavad tähelepanu ning suurendavad ka halvas valguses paistva firma veebisaidi külastatavust, ei kaasne sellega suurenenud müüki ega brändilojaalsust. Jättes kõrvale väga üksikud erandid, võib halb PR parandamatult kahjustada suhteid klientidega, hävitada brändi või isegi terve organisatsiooni, jätta töötuks kümneid inimesi ja põletada investorite raha kiiremini kui kulutuli. Lisaks ei saa jätta tähelepanuta tõsiasja, et halvad uudised levivad kiiremini ja kaugemale kui positiivsed. Pahatihti on need ka kauem meedia huviorbiidis. Kuidas tagada, et sinu organisatsiooni puudutavad uudised oleks alati positiivsed? Vastus on üllatavalt lihtne - tuleb vastutada oma tegude eest ja tegutseda vastavalt eesmärgile. Kui ettevõtte juhtkond on valmis tunnistama tehtud vigu ja neid parandama, kui ei unustata sellest oma kliente ja töötajaid informeerimast, siis ei ole ka hea PR raskesti saavutatav.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tehnopoli juhtivtöötajad: ainult kontoripinnast ei piisa, kliendid ootavad terviklahendust ja kogukonda
Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
Kinnisvaraarenduse konkurentsivõimelisuse saavutamiseks läheb tarvis lisaboonuseid, mis ettevõtteid kõnetavad, kirjutavad teadus- ja ärilinnaku Tehnopol kinnisvarajuht Tarmo Loog ja äriarendusjuht Martin Goroško.
Riigivõlakirjade tootluste kasv tekitab EKP-le uusi probleeme
Riigivõlakirjade tootlus on nii USAs kui ka Euroopas kiiresti kasvamas, sest Föderaalreserv plaanib tänavu intressimäärasid märgatavalt tõsta. Arvatakse, et osalt võib selle mõju üle kanduda ka Euroopasse, kuigi regiooni rahapoliitikutel intresside tõstmisega kiiret ei ole, vahendab Reuters.
Riigivõlakirjade tootlus on nii USAs kui ka Euroopas kiiresti kasvamas, sest Föderaalreserv plaanib tänavu intressimäärasid märgatavalt tõsta. Arvatakse, et osalt võib selle mõju üle kanduda ka Euroopasse, kuigi regiooni rahapoliitikutel intresside tõstmisega kiiret ei ole, vahendab Reuters.
Termoriietus, mida on testinud ja heakskiitnud kümned tuhanded kliendid
Erinevate uuenduste, koostöö ja muutuste ajal leiavad aset hämmastavad asjad. Ette­võtted, kus eile toodeti soomustehnikat, valmistavad täna kombaine. Kalameeste, jahimeeste ja reisimeeste varustust tootnud ettevõte pakub tänasel päeval vormirõivaste komplekte absoluutselt igasuguse profiiliga ettevõtete töötajatele. Rahvusvahelise ette­võtte SALMO esindaja Aleksei Antiptšik räägib Äripäevale, kuidas nad jõuavad täna oma ärikliendini.
Erinevate uuenduste, koostöö ja muutuste ajal leiavad aset hämmastavad asjad. Ette­võtted, kus eile toodeti soomustehnikat, valmistavad täna kombaine. Kalameeste, jahimeeste ja reisimeeste varustust tootnud ettevõte pakub tänasel päeval vormirõivaste komplekte absoluutselt igasuguse profiiliga ettevõtete töötajatele. Rahvusvahelise ette­võtte SALMO esindaja Aleksei Antiptšik räägib Äripäevale, kuidas nad jõuavad täna oma ärikliendini.
Analüütik: kevadel langevad energiahinnad oodatust vähem
“Kahjuks mul ei ole ühtegi head uudist energiatarbijale,” rääkis Swedbanki analüütik Liis Elmik Äripäeva raadiosaates "Energiatund".
“Kahjuks mul ei ole ühtegi head uudist energiatarbijale,” rääkis Swedbanki analüütik Liis Elmik Äripäeva raadiosaates "Energiatund".