• OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • OMX Baltic0,16%302,14
  • OMX Riga−0,25%892,9
  • OMX Tallinn0,00%2 066,58
  • OMX Vilnius0,22%1 197,53
  • S&P 5000,52%6 173,07
  • DOW 301%43 819,27
  • Nasdaq 0,52%20 273,46
  • FTSE 1000,72%8 798,91
  • Nikkei 2251,43%40 150,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • 04.07.11, 19:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika jaemüük langes

Baltika juuni konsolideeritud jaemüük ulatus 4,06 miljoni euroni, mis on 4 protsenti väiksem kui eelmisel aastal, samal ajal vähenes müügipind 8 protsenti.
Suurimad müügikasvud saavutati Balti regioonis, kus müügid kasvasid 6 protsenti, sealhulgas Eestis 14 -ja Lätis 11 protsenti. Leedus vähenesid müügid 9 protsendi võrra. Ida-Euroopa regiooni müügid vähenesid juunis kokku 18 protsenti, sealhulgas Venemaal 12 protsenti ning Ukrainas oli jaemüük 28 protsenti väiksem kui aasta tagasi.
Võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile kasvasid juunis 4 protsenti, sealhulgas Eestis 13 -, Lätis 11 -ja Leedus 5 protsenti. Venemaal vähenesid võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile 1 protsendi ning Ukrainas 12 protsendi võrra, samas kohalikus valuutas jäi Venemaa müük eelmise aasta juuniga samale tasemele ning Ukrainas suurenes müük ruutmeetrile 2 protsenti. Müügiefektiivsus (müük/m²) kasvas juunis kogu jaesüsteemis 5 protsenti.
Baltika juuni konsolideeritud müügitulu ulatus 4,2 miljoni euroni, vähenedes eelmise aasta juuniga võrreldes 5 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Baltikal oli juuni lõpu seisuga 116 kauplust müügipinnaga 23 582 m², mis oli 12 kaupluse võrra vähem kui aasta tagasi.
Teises kvartalis ulatusid Grupi müügitulud 12,66 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 1 protsendi, sealhulgas jaemüük oli kokku 12,099 miljonit eurot (+1%) ja hulgimüük 430 000 eurot (-7%).
Teise kvartali jaesüsteemi müügiefektiivsus kasvas võrreldes eelmise aastaga 11 protsenti.
Kuue kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 24,427 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3 protsenti, sealhulgas jaemüük oli kokku 22,853 miljonit eurot (+4%) ja hulgimüük 1,275 miljonit eurot (-14%).
Jaesüsteemi kuue kuu müügiefektiivsus kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14 protsenti.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 18 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele