Baltika juuni konsolideeritud jaemüük ulatus 4,06 miljoni euroni, mis on 4 protsenti väiksem kui eelmisel aastal, samal ajal vähenes müügipind 8 protsenti.
Suurimad müügikasvud saavutati Balti regioonis, kus müügid kasvasid 6 protsenti, sealhulgas Eestis 14 -ja Lätis 11 protsenti. Leedus vähenesid müügid 9 protsendi võrra. Ida-Euroopa regiooni müügid vähenesid juunis kokku 18 protsenti, sealhulgas Venemaal 12 protsenti ning Ukrainas oli jaemüük 28 protsenti väiksem kui aasta tagasi.
Võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile kasvasid juunis 4 protsenti, sealhulgas Eestis 13 -, Lätis 11 -ja Leedus 5 protsenti. Venemaal vähenesid võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile 1 protsendi ning Ukrainas 12 protsendi võrra, samas kohalikus valuutas jäi Venemaa müük eelmise aasta juuniga samale tasemele ning Ukrainas suurenes müük ruutmeetrile 2 protsenti. Müügiefektiivsus (müük/m²) kasvas juunis kogu jaesüsteemis 5 protsenti.
Baltika juuni konsolideeritud müügitulu ulatus 4,2 miljoni euroni, vähenedes eelmise aasta juuniga võrreldes 5 protsenti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Baltikal oli juuni lõpu seisuga 116 kauplust müügipinnaga 23 582 m², mis oli 12 kaupluse võrra vähem kui aasta tagasi.
Teises kvartalis ulatusid Grupi müügitulud 12,66 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 1 protsendi, sealhulgas jaemüük oli kokku 12,099 miljonit eurot (+1%) ja hulgimüük 430 000 eurot (-7%).
Teise kvartali jaesüsteemi müügiefektiivsus kasvas võrreldes eelmise aastaga 11 protsenti.
Kuue kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 24,427 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3 protsenti, sealhulgas jaemüük oli kokku 22,853 miljonit eurot (+4%) ja hulgimüük 1,275 miljonit eurot (-14%).
Jaesüsteemi kuue kuu müügiefektiivsus kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14 protsenti.