BMW võttis 2011. aasta luksusautode krooni USA turul, müües rohkem sõidukeid kui rivaalid Mercedez-Benz või Lexus, kirjutab Reuters.
BMW müüs möödunud aastal 247907 sõidukit, mis on 13% rohkem kui aasta varem. Mercedese müük tõusis aastaga 13% kui autotootja müüs 245231 sõidukit. Lexus müüs 198552 sõidukit, mis on 13% vähem kui aasta varem. Autotootjat mõjutasid Jaapani maavärinast ja tsunamist põhjustatud tagajärjed.
Toyota ametnikud prognoosisid eile, et Lexuse selle aasta müük USA turul kasvab 20%.
Koos Mini tootemärgiga kasvas BMW möödunud aasta müük 15% 305418 autoni. Mercedes-Benzi automüük kasvas 17,5% 254460-ni kui arvestada ka Sprinter ning Smart mudeleid.
General Motors, kelle Buick mudel kuulub luksusautode kategooriasse, oli nimekirjas neljas, müües 177633 ehk 13% rohkem kui aasta varem. Cadillaci mudeli müük kasvas 3% 152389-ni, olles nimekirjas viies.
Enamus luksusautode müüke kasvas möödunud aastal üle 10%. Volkswageni ja Audi müük kasvas 16%, Volvo müük tõusis 25%.
Jaapani autotootjate Honda Acura ja Infiniti müük kukkus vastavalt 8% ja 5%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!