Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Great Wall avab esimese Hiina autotootjana Euroopas tehase
Great Wall alustab veebruaris esimese Hiina autotootjana autode tootmist Euroopas, müügile võivad need jõuda ka Eestis, kirjutab whatcar.ee.
Esimesed autod veerevad Bulgaariasse rajatud tehase väravast välja 21. veebruaril. Esimestena hakatakse Bulgaarias tootma maasturit Great Wall Hoover H5, pikapit Great Wall Steed 5 ja väikeautot Great Wall Voleex C10.
Kõiki kolme autot reklaamitakse Bulgaarias juba aktiivselt ning isegi esialgne hinnakiri on neil kohalikul turul olemas: Voleex C10 hinnad algavad 8075 eurost, Steed 5 hinnad 12 440 eurost ja Hoover H5 hinnad 14 575 eurost.
Arvestada tuleb siinjuures tõsiasja, et need on hinnad, mis kehtivad Bulgaarias, ülejäänud Euroopas lisandub neile hindadele kulutused logistikale, kohalikud maksud jms.
Dacia näite puhul võib see summa jääda ca 1500 euro piiresse, sest kui Dacia Logani alghind Rumeenias oli tema turuletuleku hetkel 5000 eurot, siis Eestis jõudis ta müügile hinnaga alates 99 990 krooni ehk ca 6400 eurot.
Great Wall on esimene Hiina autotootja, mis on teinud suuri investeeringuid, et viia oma autod ja tootmine vastavusse Euroopa nõuetega ning teda plaanitakse hakata müüma ka Eestis ning teistes Balti riikides.
Baltimaades Great Walli esinduse rajamisega tegelev Subaru Nordic AB Baltimaade turundusjuht Ringo Rahumeel nentis, et praegu on Great Walli Eestisse jõudmise kohta vara midagi kinnitada. "Võib tõesti nii juhtuda, et aasta teisel poolel õnnestub Great Wall Eestisse tuua. Täpsemalt peaks see selguma aga aasta keskel."
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.