Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
JPMorgan kaevati kauplemiskahjumi pärast kohtusse
JPMorgan Chase & Co. vastu esitasid aktsionärid kaks eraldi kohtuasja, süüdistades panka ja selle juhtkonda ülemäärases riskantsuses, mis tekitas pangale vähemalt 2 miljardit dollarit kahjumit, kirjutas Reuters.
Kohtuhagid esitati Manhattani ringkonnakohtule mõned päevad pärast JPMorgani tegevjuhi Jamie Dimoni ütlust, et suurkahjum tuli ebaõnnestunud riskimaandamise strateegiatest.
„Pank ei avalikustanud, et kahjum oli lubatava riskimudeli muutumise tulemus, millest investorid ei teadnud,” ütles California aktsionär James Baker, kes on esitanud hagi JPMorgani tegevjuhi Jamie Dimoni, panga finantsjuhi Douglas Braunsteini ja teiste juhatuse liikmete vastu.
Teise hagi esitas finantsteenuste pakkuja Saratoga Advantage Trust JPMorgani lihtaktsiate omanike nimel.
Saratoga süüdistab Dimonit ja Braunsteini „sisuliselt vale ja eksitava” informatsiooni eest 13. aprillil investoritele peetud konverentsikõnes.
JPMorgan teatas kauplemiskahjumist möödunud nädala neljapäeval.
Eelmisel aastal tekkinud skandaal, kus JPMorgan Chase kaotas Londonis tehtud börsitehingute tõttu 6,2 miljardit dollarit, on saanud uue pöörde, kuna allikate sõnul panustasid panga enda kauplejad samal ajal suure positsiooni vastu, kirjutas Reuters.
JPMorgan Chase’i kauplemiskahjum on viimastel päevadel tõusnud algselt teatatud 2 miljardilt dollarilt ligi 3 miljardi dollarini, kirjutab New York Times.
Ameerika suurim pank JPMorgan võib teise kvartali kauplemiskahjumiks teatada 4,2 miljardit dollarit, prognoosib International Strategy & Investment Group (ISI).
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.