Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hiina autotootja Great Wall tahab tulla ka Balti turule
Esimene Hiina autotootja, mida on lähiajal meie turule oodata, plaanib lähima kolme aasta jooksul tuua müüki kuni paarkümmend uut mudelit ning tõsta tootmismahtu 1,5 miljoni autoni, kirjutab whatcar.ee.
Äsja Bulgaarias tehase avanud ja seni peamiselt maasturite tootmisele keskendunud Great Wall on võtnud maailmavallutuslikke plaane äärmiselt tõsiselt. Plaan on laiendada mudelivalikut, sisenedes nii sõiduautode, kui väikeste linnamaasturite segmenti.
Esimene uudismudel saab olema suurem äriklassi sedaan C70 , millele järgneb maastur Haval H7 ja väiksem krossover Hover H2.
Esialgsete kavade kohaselt peaks Great Walli uudismudelid olema laiemale publikule välja pandud septembris toimuval Pariisi autonäitusel ning pole välistatud, et juba sel aastal jõuavad esimesed selle automargi esindajad müügile ka Balti riikides.
Ehkki Euro NCAP ei ole veel Great Walli mudeleid testinud, on ta väidetavalt esimene Hiina autotootja, kes on viinud oma autode turvanõuded vastavusse Euroopas kehtivate standarditega.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.