Ajaleht Vedomosti kirjutab, et praegu keelab välismaa kodanikke palgata Venemaa õhukoodeks, mida transpordiminister Maksim Sokolovi sõnul tuleb kiirelt muuta.
Kuna täna on riigis puudu tuhatkond pilooti, siis on lennufirmad ministeeriumi kavaga igati päri. Näiteks Aeroflot, kus on puudu 150 pilooti, korraldas märtsis kampaania, makstes 200 000 rubla preemiat piloodile, kes tõi firmasse tööle tuttava piloodi.
Venemaal teenib piloot 10-12 tuhat dollarit kuus, Superjeti piloodi palk on isegi kuni 25 000 dollarit kuus.
Eesti Liinilendurite Assotsiatsiooni ja Estonian Airi vahelise kollektiivlepingu läbirääkimiste toetamiseks kutsub Liinilendurite Assotsiatsioon kokku streigikomitee, et vajadusel olla valmis aktsioonideks, kui läbirääkimiste kulg piloote ei rahulda.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.