Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Allan Martinson: Grouponi teenimatu peks
Eestis sooduskupongidega kaupleva Cherry Media osaniku riskikapitalist Allan Martinsoni sõnul on nende USA analoog Groupon viimasel aastal meedias teenimatult peksa saanud.
"Tegelikult on firma tulemused kogu aeg paremuse poole läinud, kuid talle heidetakse ette asju, mida teistes firmades oleks kiidetud. Groupon on jätkuvalt tugeva kasvu ettevõte, kasumi osas juba sisuliselt nullis ja tänasel hinnatasemel (Price to Sales (P/S) ehk hinna/müügi suhe = 1) pikaajalisele investorile atraktiivne, kuigi mitte riskivaba ost," selgitas ta.
Eile kirjutas Äripäev, et riskikapitalifond Tiger Global Management ostis 9,9% Grouponi aktsiatest. "Ma selle investeeringu üle ei imesta," märkis Martinson.
Grouponi Eesti analoog Cherry Media vaatab Martinsoni sõnul tulevikku optimistlikult, tehes rekordilisi kuukäibeid.
Mitme miljoni euroni ulatuvad Cherry Media kuukäibed ning millistesse Eesti firmadesse on Grouponi suuromanik investeerinud, loe teemaveebistkaubandus.ee .
Autor: Annika Matson, Indrek Kald
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.