Ameeriklaste isu uute autode ja veokite järele tõusis novembris uutesse kõrgustesse ning selleks aastaks prognoositakse parimaid müüginumbreid peale 2008. aastat.
„Automüügil läheb väga hästi,” ütles 34 autoesindust omav Darcars Automotive’i asepresident Tammy Darvish CNBC-le. „Inimesed ostavad taas ning see on erinev kui mõned aastad tagasi.”
Kui Ameerika majandus vajus kriisi kõige sügavamasse punkti 2009. aastal, langes automüük 10,4 miljonini. Sellest ajast peale on autotööstuse käekäik läinud paremaks. 2010. aastal müüdi 11,5 miljonit uut sõidukit, 2011. aastal 12,8 miljonit sõidukit ning selleks aastaks prognoositakse 14,5 miljoni uue sõiduki müüki.
Tugevale automüügile aitab kaasa ka USA majanduse paranemine – töötuse määr langeb, aktsiaturg tõuseb, eluasemehinnad on taastumas ning tarbijakindlus on 4,5 aasta tipus.
USA börsid lõpetasid detsembri esimese kauplemispäeva miinuses pärast nõrgemaid novembri tootmisandmeid ning muredest läheneva fiskaalkuristiku pärast.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.