• OMX Baltic−0,08%297,03
  • OMX Riga−0,54%914,84
  • OMX Tallinn0,4%2 034,7
  • OMX Vilnius0,14%1 221,09
  • S&P 5001,46%6 463,01
  • DOW 301,74%45 566,24
  • Nasdaq 1,79%21 477,61
  • FTSE 1000,25%9 332,73
  • Nikkei 2250,05%42 633,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,35
  • OMX Baltic−0,08%297,03
  • OMX Riga−0,54%914,84
  • OMX Tallinn0,4%2 034,7
  • OMX Vilnius0,14%1 221,09
  • S&P 5001,46%6 463,01
  • DOW 301,74%45 566,24
  • Nasdaq 1,79%21 477,61
  • FTSE 1000,25%9 332,73
  • Nikkei 2250,05%42 633,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,35
  • 21.05.13, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rõivakaupleja langetas hindu

Rõivakaubamärke Reserved, Mohito, House ja Cropp Eestis müüv LPP Retail Estonia ühtlustas hinnad kontserni teiste turgude tasemega.
"Hinnataseme ühtlustamine Euroopa Liidus on uus arengusuund jaekaubanduses ning meie ettevõtte sisseostu- ja hinnapoliitika muutmine on antud valdkonnas esimene Eesti turul tehtud samm," märkis LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass.
"Nüüdsest kõigis ELi riikides, kus on esindatud LPP Groupile kuuluvad kaubamärgid, on kaubale paigaldatud ühtsed hinnasildid nii, et hinnatase näiteks Reservedi või Mohito kauplustes Tallinnas ei erine samade kaubamärkide hinnatasemest Prahas või Budapestis," selgitas ta.
Pass lisas, et sõltuvalt valuutakursist või erinevate riikide käibemaksu eripärast võib hindades esineda protsendipunktine vahe, kuid üldplaanis hindade tasemed ühtlustusid. Selleks tuli ettevõtte töötajatel enamiku toodete hinnasildid käsitsi üle kleepida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

LPP Retail Estonia juhatuse liikme sõnul näitavad kliendirahulolu uuringud, et kolmandik Eesti tarbijaist tahab odavamaid hindu. Hindade ühtlustamine tähendab Eestis kuni 20% suurust hinnalangust, mis on Passi sõnul turu jaoks väga oluline, kuna puudutab laia tarbijaskonda. Mullu külastas Eestis asuvaid LPP Retail Estonia kauplusi kuus miljonit inimest, kes sooritasid enam kui 708 000 ostu ning soetasid üle 1,1 miljoni toote.
Enam kui 8000ruutmeetrise kaubanduspinnaga LPP Retail Estonia on kerkinud siinseks suurimaks rõivamüüjaks poepinnalt. Firma annab tööd 164 inimesele. Oma esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte veebruaris 2002.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 25 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele