• OMX Baltic0,01262,66
  • OMX Riga−0,23874,86
  • OMX Tallinn0,091 699,82
  • OMX Vilnius0,5998,5
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 1000,788 257,89
  • Nikkei 2253,4136 833,27
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,94
  • OMX Baltic0,01262,66
  • OMX Riga−0,23874,86
  • OMX Tallinn0,091 699,82
  • OMX Vilnius0,5998,5
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 1000,788 257,89
  • Nikkei 2253,4136 833,27
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,94
  • 08.01.13, 18:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Androidi hakatakse kodumasinates kasutama

Maailma populaarseim nutitelefonide operatsioonisüsteem Android leiab kasutust erinevates kodumasinates ja koduelektroonika seadmetes, kirjutas Bloomberg.
Androidil põhinevaid tooteid nagu LG külmikud, Parrot SA Asteroid autostereo süsteemid, Philipsi taskuprojektorid ning Samsung Galaxy kaameraid esitletakse sel nädalal iga-aastasel rahvusvaheliselt tarbeelektroonika messil (CES) Las Vegases.
Alates 2008. aastast, mil esimene Androidi põhinev mobiiltelefon müügile tuli, on operatsioonisüsteemi turuosa nutitelefonide turul kasvanud 72protsendini, näitavad Gartneri eelmise aasta kolmanda kvartali andmed. Seevastu Apple’i turuosa on 14 protsenti.
Vaatamata konkurentsile telefonide turul, arendavad mõlemad ettevõtted ka operatsioonisüsteeme, mida saaks kasutada erinevatel seadmetel.
Uuringufirma IDC andmetel kahekordistub aastaks 2015 intelligentseid süsteeme (seadmed, mis suudavad võtta vastu ja edastada käsklusi interneti teel) kasutavate seadmete arv 4 miljardini.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele