Maailma suurim kodumajapidamistarvete tootja Procter & Gamble näitas prisket kasumikasvu neljandas kvartalis tänu uuele tootevalikule ja kallimatele hindadele, andes märku, et firma on teinud enda töös kannapöörde.
Tulemused on tervitavad pärast kuid kestnud kriitikat analüütikutelt ja märkimisväärselt investorilt Bill Ackmanilt, kes süüdistas P&G juhtkonda varasemates valesammudes firmale olulistes küsimustes, vahendab Reuters.
Arieli pesupulbri ja Fairy nõudepesuvahendi omanik teenis 1,22 dollarit kasumit aktsia kohta, mis on 12 senti rohkem võrreldes eelmise aasta neljanda kvartaliga. Firma käive kasvas 22,14 miljardilt dollarilt 22,18 miljardini.
"Nad on aastaid olnud mudas kinni ning see on kui lootuskiir firmale," ütles Channing Smith, Capital Advisors Growth Fundi fondijuht. Fond hoiab 2% enda varadest P&G aktsiates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Analüütikute tulemusi ületanud kvartal võib olla märk, et firma on suutnud enda äri ümber pöörata ning hakata taas kasvama turgudel nagu USA. Samuti loodab firma kiirendada müügikasvu arenevatel turgudel, kus müüakse pigem madalama hinnaga tooteid.
Autor: Raivo Sormunen, Fredy-Edwin Esse, California