Kaisa Gabral • 20 veebruar 2013

Miks müüa teenust odavalt?

Kiiresti areneva Pipedrive'i asutaja Urmas Purde sõnul otsustasid nad alguses müüa pigem odavamalt kui kallilt, et panustada tulevikus suuremale rahale.

”Liiga ruttu raha järgi minek võtab meilt tulevikus raha ära. Olime nagu restoranis nimega maailm, kus sa sööd chips'idest kohe kõhu täis,” rääkis Äripäeva Gaselli konverentsil Purde. Rääkides ettevõtte algusaastatest, tõi Purde välja erinevaid raskeid otsuseid. Üheks oli ka see, et nad otsustasid oma toodet alguses pigem odavamalt kui kallimalt müüa.

"Oma unistustes me lootsime päris alguses hakata Pipdedrive´i hinnastama 100 000 krooni per klient. Kuid firma loomisel me saime aru, et nii ei lähe asi globaalseks. See peab olema kõigile kättesaadav. 100 000 krooni pealt (6400 eurot) tulime alla 9 euro peale. Küsisime ka pankuritelt nõu, kuidas saaksime seda finantseerida. Nemad uurid siis, et kas me ikka tõesti-tõesti tahame seda nii teha. Me jäime endale kindlaks. Mõtlesime, et teeme enne raketti ikkagi jalgratta," rääkis Purde.

Juba esimestel kuudel tulid nende juurde Balti suurettevõtted, kes soovisid neilt oma Ida-Euroopa ettevõtete tarbeks hea raha eest lahendusi tellida. Kuid Purde sõnul ei võtnud nad neid pakkumisi vastu, sest ei tahtnud oma maailmaarengu väljavaateid tuksi keerata. "Mõtlesime, et  kui me võtame vastu kohalike klientide raha, siis olemegi kohalike klientide nägu ja unistus on tuksis," rääkis Purde.

 

Hetkel kuum